Selections
          • Remove Selection Admin
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Category
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company

                        Admin jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 36 results | next >>
                        Cognizant - 3000, Leuven(1 day ago)
                        Job Title: Dynatrace Admin Job Location: Leuven, Belgium Salary & Benefits: Competitive What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagu...
                        full job description
                        Harvey Nash - Heist-op-den-berg(1 day ago)
                        Job description All HQM's (235 documents describing methods and specifications) must be converted from a MIDAS managed system to 2 other environments: Data on methods must be entered in Quality docs, specifications in IPI. These are systems that are under global construction. It's about an admin function within a lab environment. However, lab background is requested in a pharma environment because...
                        full job description
                        EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1000, Brussels(7 days ago)
                        Description: Are you fluent in French or Dutch with excellent knowledge of English? Do you wish to engage yourself in a new professional position? Then this job might be for you! Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, HR assistants, sales and marketing...
                        full job description
                        Hays Gent - Gent(7 days ago)
                        parate kennis sociale wetgeving payroll HR-administratie Voor één van onze klanten, gelegen aan de rand van Gent, zijn we op zoek naar een Payroll & Administration Officer. Het HR-team bestaat momenteel uit een HR Manager en een Recruiter. In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de 40 bedienden (op termijn worden dat er meer) voor al hun sociaal/juridische vragen. Je bent verantwoordelijk vo...
                        full job description
                        Austin Bright - 8600, Diksmuide(9 days ago)
                        Ben je op zoek naar een functie binnen ontwikkeling waar het product waarop je werkt een maatschappelijk nut heeft? Dit bedrijf verzorgt al enkele decennia administratieve software voor overheidsinstellingen zoals scholen. Dit zowel voor desktop, als web applicaties waarbij men steeds oog heeft voor de gebruiksvriendelijkheid en de veiligheid van de applicaties. Enkele jaren geleden besloot men hi...
                        full job description
                        McFleming Recruitment - Tienen(9 days ago)
                        Bedrijfsomschrijving Onze klant is een dynamisch accountancy kantoor dat haar cliënten begeleidt op een open, toegankelijke, communicatieve en proactieve manier. Voor hun clienteel zijn zij de vertrouwenspersoon en dit door een discreet en een deskundig advies te bieden. In hun kantoor heerst er een familiale sfeer met ruimte voor een eigen idee en inbreng. Functieomschrijving Als Boekhouder A-Z b...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Evere(15 hours ago)
                        As HR Generalist EMEA, you will be the SPOC for all HR questions for the EUROPEAN population and located in the offices in Evere. This position is a part-time 2 or 3 days per week. Client Details Our client manufactures & provides products and solutions that contribute to purify, protect and enhance the world around. Description As HR Generalist EMEA, you would have a large variety of tasks in HR ...
                        full job description
                        G.A. MAINTENANCE S.A. - Arlon(19 hours ago)
                        Ob luftfahrterfahrener Profi, motivierter Berufsanfänger oder Quereinsteiger: Nutzen Sie die Möglichkeit, Ihr Know-how und Ihre Leidenschaft gezielt einzubringen bei G.A. Maintenance S.A., Findel - LUXEMBURG Wir stellen ein: (Fluggerät-)Mechaniker, KFZ-Mechatroniker (m/w/divers): Ihre Aufgaben: Durchführung von Anpassungs-, Struktur- und Reparaturarbeiten aller Art an Flugzeugen und Fluggeräteteil...
                        full job description
                        Bank of Communications (Luxembourg) S.A. - L-1325, Luxembourg(1 day ago)
                        Company Name Bank of Communications (Luxembourg) S.A. Job Title: Financial Management Officer Location: Luxembourg Reports to: Head of Finance and Accounting Subordinates: - Division/Department: Finance and Accounting Department Type of position: Full-time General Description: Bank of Communications is one of the major financial services providers in China with the history of over 100 years since ...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Brussels(2 days ago)
                        For one of my client, a famous actor in the FMCG sector (food), I am looking for a Credit Coordinator with a Finance background (Financial Analyst). Client Details For one of my client, a famous actor in the FMCG sector (food), I am looking for a Credit Coordinator with a Finance background (Financial Analyst). Description The ALM & Credit Coordinator provides analysis to the the ALM & Credit team...
                        full job description
                        Bank of Communications (Luxembourg) S.A. - L-1325, Luxembourg(2 days ago)
                        Company Name Bank of Communications (Luxembourg) S.A. Job Title: Financial Management Officer Location: Luxembourg Reports to: Head of Finance and Accounting Subordinates: - Division/Department: Finance and Accounting Department Type of position: Full-time General Description: Bank of Communications is one of the major financial services providers in China with the history of over 100 years since ...
                        full job description
                        Manpower Office People - Luxembourg(2 days ago)
                        MANPOWER Luxembourg SA recruits for one of its clients, a well-known company located in Findel: Junior Buyer IT (M/W) Tasks: Managing the Back Office (supplier registration and qualification, purchase orders, invoicing flow, etc.); Managing and maintaining contracts for assigned categories and measuring/improving their use; Supporting the IT Procurement Team for the launch of the new e-procurement...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 2870, Puurs(2 days ago)
                        Ben je op zoek naar een afwisselende en veelzijdige functie als Admin/Logistiek Bediende ter ondersteuning van een aankoopafdeling? Spreek je vlot Nederlands en Engels? Heb je reeds gewerkt met SAP? Bedrijfsomschrijving Onze klant, een Europese grootspeler binnen de voedingsindustrie, is op zoek naar een gemotiveerde medewerker met administratieve of logistieke ervaring ter versterking van het hui...
                        full job description
                        WinBee HRC - 1000, Bruxelles(5 days ago)
                        Your function : Analyse the impact of new or improved features on users, processes and tools Collaborate with the Product Owner to propose improvements related to client acquisition, client activation and access management Stay in touch with prospect and customer needs (with marketing/business) Analyse user behaviour / statistics on the acquisition, activation and access management processes Desig...
                        full job description
                        MyNextCompany - Brussels(5 days ago)
                        We're looking for a Support Executive Assistant for an interim contract in Brussels' center. 1 year + extension. 1 day of homeworking. The ideal candidate is a highly motivated and polished professional capable of prioritizing work, demonstrates exceptional organizational and proactive problem-solving skills, professional communication skills, flexibility, teamwork and organizational ability to su...
                        full job description
                        Bank of Communications (Luxembourg) S.A. - L-1325, Luxembourg(5 days ago)
                        Company Name Bank of Communications (Luxembourg) S.A. Job Title: Financial Management Officer Location: Luxembourg Reports to: Head of Finance and Accounting Subordinates: - Division/Department: Finance and Accounting Department Type of position: Full-time General Description: Bank of Communications is one of the major financial services providers in China with the history of over 100 years since ...
                        full job description
                        Configure Recruitment - 1050, Ixelles(6 days ago)
                        IT INFRASTRUCTURE EXPERT - CLOUD AZURE Crée en 1996 et basée à Bruxelles, notre client est une société à vocation européenne qui emploie 700 personnes. Notre client facilite la mobilité européenne de plus de 7 millions de voyageurs par an en reliant 4 pays à grande vitesse : la France, la Belgique, l’Allemagne et les Pays-Bas. De nombreuses innovations lui valent une réputation de dynamisme dans l...
                        full job description
                        Clearsource - Brussels(6 days ago)
                        We are looking for a Business analyst who will translate high-level requirements and epics into concrete and well-documented user stories related to the client acquisition processes. Responsibilities Analyse the impact of new or improved features on users, processes and tools Collaborate with the Product Owner to propose improvements related to client acquisition, client activation and access mana...
                        full job description
                        Accenture - 1000, Brussels(6 days ago)
                        Experienced Informatica PowerCenter ETL Consultant The Digital Technologies group focuses on helping our clients to tackle the full breadth of their information management challenges. Based on deep collaboration and understanding of client needs, we deliver solutions that help clients measure, analyze and optimize business performance across the entire enterprise, integrating best of breed technol...
                        full job description
                        TALENT4PEOPLE - 3581, Beverlo(7 days ago)
                        Talent4People is je strategische hr partner, die persoonlijke en praktische HR-hulp op maat aanbiedt. Wij fungeren voor bedrijven als externe personeelsdienst of ondersteunen hun bestaande personeelsdienst op het vlak van hr advies, werving & selectie en loonbeheer. Wij houden hierbij steeds rekening met het globale plaatje én de specifieke eigenheid van onze klanten. We vinden het ontzettend bela...
                        full job description
                        TALENT4PEOPLE - 3581, Beverlo(7 days ago)
                        Talent4People is je strategische hr partner, die persoonlijke en praktische HR-hulp op maat aanbiedt. Wij fungeren voor bedrijven als externe personeelsdienst of ondersteunen hun bestaande personeelsdienst op het vlak van hr advies, werving & selectie en loonbeheer. Wij houden hierbij steeds rekening met het globale plaatje én de specifieke eigenheid van onze klanten. We vinden het ontzettend bela...
                        full job description
                        TALENT4PEOPLE - 3581, Beverlo(7 days ago)
                        Talent4People is je strategische hr partner, die persoonlijke en praktische HR-hulp op maat aanbiedt. Wij fungeren voor bedrijven als externe personeelsdienst of ondersteunen hun bestaande personeelsdienst op het vlak van hr advies, werving & selectie en loonbeheer. Wij houden hierbij steeds rekening met het globale plaatje én de specifieke eigenheid van onze klanten. We vinden het ontzettend bela...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Brabant Wallon(7 days ago)
                        En tant que Employee Experience & Performance Manager vous avez l'opportunité de moderniser & mettre en place des politiques RH innovantes! Informations sur l'entreprise Notre client est une PME Belge en croissance localisée dans le Brabant Wallon (dans le triangle Braine l'Alleud, Soignies, Seneffe) Missions En plus de l'administration liée à la fonction RH (payroll, admin, opérations) votre rôle...
                        full job description
                        Cargill - Izegem(7 days ago)
                        Position Purpose & Summary As the Office Management Support, you ensure continuous support to managers and employees in this area with respect to general office needs. You are the ‘go to person’ in case of general office needs, general communication needs etc in order to facilitate and streamline these general office related activities. Principal Accountabilities You are the ‘go to person’ in case...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, Brussel(8 days ago)
                        Via collega's en opleidingen leer je in een positieve sfeer permanent bij Je maakt deel uit van een bekwaam, dynamisch en geëngageerd team Bedrijfsomschrijving De klant is een bank in Brussel die momenteel op zoek is naar administratief medewerkers zonder eerste ervaring om hun team te versterken. Onze klant is dynamisch, klantgericht en geeft veel aandacht aan de werkomgeving. Omschrijving Admini...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 36 results | next >>