Selections
          • Remove Selection Administration
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Category
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company

                        Administration jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 188 results | next >>
                        VSD TRADING - 7822, Gellingen(9 hours ago)
                        We are looking for an organized, motivated and dedicated individual to join our team. Do you speak both Dutch and French? Do you have a degree in marketing or 1-2 years experience in the marketing field? Then this position may be interesting for you: Marketing & administration officer in the Business Park of Gellingen/Ghislenghien About the position: As Marketing & Administration Officer, you will...
                        full job description
                        VSD TRADING - 7822, Gellingen(9 hours ago)
                        We are looking for an organized, motivated and dedicated individual to join our team. Do you speak both Dutch and French? Do you have a degree in marketing or 1-2 years experience in the marketing field? Then this position may be interesting for you: Marketing & administration officer in the Business Park of Gellingen/Ghislenghien About the position: As Marketing & Administration Officer, you will...
                        full job description
                        IMPACT - 1160, Oudergem(3 days ago)
                        Description de fonction Onze klant is gespecialiseerd in de beveiliging, de reiniging en de renovatie na schade, behoort tot een grote groep, die met 30 ondernemingen en 7400 medewerkers in België één van de marktleiders is in de sector. Voor de regio Brussel en Brabant zijn wij met het oog op verdere ontwikkeling op zoek naar een Nederlandstalige (m/v) U rapporteert direct aan de project managers...
                        full job description
                        HR Talents - 1410, Wallonia(3 days ago)
                        Description de l’entreprise For a B2B company located in the Waals brabant , we are hiring an employee in HR / Payroll & Administration. You should be able to provide services to employees in the fields of HR & Administration with a clear focus on payroll and support to the administration of the office building. This position carries out responsibilities in the following functional areas: payroll,...
                        full job description
                        IMPACT - 4800, Verviers(4 days ago)
                        Description de fonction Notre client est à la recherche d'un Finance & Administration Manager, afin de collecter, contrôler et optimiser les informations financière de la filiale. Vous analysez les frais et les performances afin d'y détecter d'éventuels problèmes auxquels vous apportez des solutions. Vous êtes le lien entre votre filiale et le département Finance & Administration du pays par rappo...
                        full job description
                        proselect - 1435, Mont-Saint-Guibert(5 days ago)
                        Notre client est un acteur important de la restauration. Comptant 70 enseignes en Belgique, il est le restaurant familial par excellence. Pour intégrer son siège à Bruxelles, il fait confiance à proselect pour s’adjoindre les talents d’un(e) : EMPLOYÉ ADMINISTRATION DES VENTES (H/F/X) Votre mission : Suivi et réponse aux appels d'offre vous passionne ? Dans cette fonction, vous êtes en charge de A...
                        full job description
                        Actief Interim Geraardsbergen - 9400, Ninove(6 days ago)
                        Functieomschrijving - Beheer van klantendossiers (offerte t.e.m. facturatie) - Behandelen van klachten. - Het coördineren van transportopdrachten met het magazijn en andere externe leveranciers. - Administratieve en telefonische ondersteuning van de sales. Dit houdt in: - Het afhandelen van de gewenste correspondentie. - Opnemen van acties voorvloeiend uit de bezoekrapporten, vervolgens archiveren...
                        full job description
                        CCB via HABEAS - 7530, Gaurain-Ramecroix (Tournai) (7 days ago)
                        Recherchons : responsable gestion et administration business unit béton – universitaire – expé management d’équipe - formation technologie béton – FR/NL/EN – Gaurain-Ramecroix. CCB est en Belgique un acteur majeur dans le domaine de la production de ciment, béton et granulat. Il fait partie de Cementir Holding, un groupe italien qui opère dans 16 pays et qui s’impose comme le premier producteur de...
                        full job description
                        Actief Interim Tongeren - 3700, Tongeren(10 days ago)
                        Functieomschrijving Registeren van binnenkomende goederen. Administratief afwerken van buitengaande goederen. Opmaken van statistieken en klasseren van documenten. Behandelen van X-dock goederen. Toepassen en opvolgen van alle douaneformaliteiten. Maken en opvolgen van invoeraangiften. Opvolgen van exportaangiften. Facturatie van douaneformaliteiten/Invoerrechten/BTW en, indien nodig, het opstelle...
                        full job description
                        IMPACT - 1160, Oudergem(12 days ago)
                        Description de fonction Notre client expert en nettoyage, sécurisation et rénovation après sinitre, recherche actuellement en URGENCE : Un(e) employé(e) administratif(ve) et Sales Assistant Au sein d'une équipe jeune et dynamique, vous êtes le maillon essentiel entre les project managers et les clients. Vous êtes responsable des tâches administratives : - Créer, compléter et contrôler de nouveaux ...
                        full job description
                        Goodyear Luxembourg - L-7750, COLMAR-BERG(12 days ago)
                        The opportunity: For our start up factory we are looking for an well organized and energetic person to join our team and: Manage non-engineering purchasing Manage offices and employee areas and ensure necessary supplies and services Support Document Control system implementation and ISO certification preparation Coordinate trainings and manage training records Manage internal communication for the...
                        full job description
                        Septentrio - 3000, Leuven(2 hours ago)
                        As Internal Sales Officer, you are responsible for sales and order administration, quotations and other sales support tasks. You are responsible for the administration of sales orders: input in SAP , checking for correctness , issuing order confirmations, and follow-up You are a first contact person for sales related questions from customers You are first contact point for dealer commercial questi...
                        full job description
                        Woluwe1150 - 1150, Brussels(3 hours ago)
                        Etre titulaire d’une licence ou d’un master en sciences informatiques ;Avoir une bonne maitrise des outils bureautiques (Microsoft office, particulièrement Excel et Word) ; pouvoir s’adapter à des ....
                        full job description
                        Woluwe1150 - 1150, Brussels(3 hours ago)
                        Profil : Diplôme requis et expérience Le candidat sera en possession d’un diplôme d’enseignement supérieur de type court dans le domaine technique ; Une expérience dans une administrati....
                        full job description
                        Profile Group - 4000, Liège(3 hours ago)
                        Vous avez impérativement un bagage académique et / ou une expérience dans le secteur de la constructionVous êtes dynamique, autonome, polyvalent et vous faites preuve de rigueurVous avez une aisanc....
                        full job description
                        WinBee HRC - 1000, Bruxelles(8 hours ago)
                        Vous dirigerez une équipe (18 collaborateurs) fournissant un service de A à Z (de l’offre à la gestion de contrat) aux clients qui nous contactent via tous les canaux de distribution disponibles (Web, Contact center et shops). Votre fonction : L’équipe comprend des compétences mixtes : agents des shops, agents du contact center Sales, agents du contact center Portfolio, agents de l’administration ...
                        full job description
                        QUALITY@WORK - Nivelles(12 hours ago)
                        Assistante RH Payroll CDI – temps plein Nivelles Afin d’assurer chez notre client la gestion administrative et salariale du personnel et d’apporter une réponse aux questions administratives et légales RH du personnel, dans le respect des dispositions légales en la matière, nous sommes à la recherche d’un/une assistant(e) RH Payroll Taches : Accueil et administration sociale du personnel Administra...
                        full job description
                        Everis - 1000, Brussels(12 hours ago)
                        Are you looking for a new challenge? You come to the right place! Who we are? Everis (www.everis.com) is a dynamic, growing and ambitious consulting, IT and professional services firm. Everis is part of NTT Data, the 6th biggest IT Service Company in the world.Within the International Institutions we have framework contracts with European Institutions like: European Commission; European Parliament...
                        full job description
                        Actief Interim Leuven - 3080, Tervuren(11 hours ago)
                        Functieomschrijving Our client has become the market leader in business analytics software and the largest independent business intelligence supplier. Now they are looking for a temporarily replacement (until mid April) for the function of Consulting Operations Specialist. The Consulting Operations Specialist is responsible for the back-office administration of a large number of consulting project...
                        full job description
                        Goodyear Luxembourg - L-7750, COLMAR-BERG(3 days ago)
                        The opportunity: Responsible for the effective execution of defined operational processes and procedures for both, internal and external customers (via phone, email or direct personal contact) in order to successfully deliver the contracted Proactive Solutions services. Work closely with internal and external parties to process and coordinate information and to follow-up on requests until the defi...
                        full job description
                        Scitis - Luxembourg(3 days ago)
                        BRE EUROPE (Luxembourg) –Filiale deBlackstone Real Estate Investment Recherche UN COMPTABLE JUNIOR parlant anglais (M/F) DESCRIPTION : Comptabilité financière Comptabilité journalière de diverses sociétés liées aux investissements de BRE Relevés bancaires ; Factures entrantes ; Emission de factures ; Charges et provisions ; Maintenir les échéanciers de calculs d’intérêt ; Maintenir les échéanciers...
                        full job description
                        IMPACT - 3001, Leuven(4 days ago)
                        Functieomschrijving As an HR Assistant you will be covering a variety of supporting tasks within the area of Recruitment, Payroll, Training and Personnel Administration within the Benelux. You will become part of a small, enthusiastic HR team and will be working closely together with managers and staff within a fast growing and positive environment. There are about 170 employees in Leuven, 50 in S...
                        full job description
                        IMPACT - 1000, Brussel(4 days ago)
                        Description de fonction Notre client, réalise des études et fournit une assistance pour la conception et l’exécution de projets de coopération internationale, principalement dans les secteurs de l'agriculture et du développement rural et le renforcement des institutions des pays partenaires. Responsabilités principales : - Gestion des projets : Suivi et traitement des aspects administratifs et log...
                        full job description
                        Configure Recruitment - 1000, Bruxelles(4 days ago)
                        Our client is a global management consulting firm and leader in business strategy. Their mission is to help leading corporations create and sustain competitive advantage . Thanks to their strong global presence, they offer clients a wealth of cross-cultural experience. The Brussels office, which is firmly integrated into their network of more than 75 offices, offers clients access to global capabi...
                        full job description
                        EASYPAY GROUP - 1000, Brussel(4 days ago)
                        EASYPAY GROUP est un prestataire global de services dans le domaine des RH et dispose d’un vaste réseau d’agences en Belgique. Pour renforcer notre département juridique, nous recherchons actuellement un (e) : JURISTEDROIT SOCIAL Spécialisé dans les services et les solutions logicielles pour l’administration des salaires et du personnel, EASYPAY GROUP compte, parmi ses clients, un grand nombre d’e...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 188 results | next >>