Selections
          • Remove Selection Administration
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Category
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company

                        Administration jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 237 results | next >>
                        Delta Light - Moorsele(13 hours ago)
                        Bedrijfsinformatie Delta Light®, dat in 1989 door zaakvoerder en ontwerper Paul Ameloot werd opgericht, is vandaag uitgegroeid tot marktleider en trendsetter in architecturale verlichting. Het bedrijf krijgt wereldwijd erkenning voor zijn vernieuwende verlichtingsconcepten die binnen en buiten garant staan voor een subtiele mix van sfeer, elegantie, functionaliteit en design. De toekomst van Delta...
                        full job description
                        Delta Light - Moorsele(13 hours ago)
                        Bedrijfsinformatie Delta Light®, dat in 1989 door zaakvoerder en ontwerper Paul Ameloot werd opgericht, is vandaag uitgegroeid tot marktleider en trendsetter in architecturale verlichting. Het bedrijf krijgt wereldwijd erkenning voor zijn vernieuwende verlichtingsconcepten die binnen en buiten garant staan voor een subtiele mix van sfeer, elegantie, functionaliteit en design. De toekomst van Delta...
                        full job description
                        Robert Half Belgium - Zaventem(17 hours ago)
                        OfficeTeam is momenteel op zoek naar een "Sales Administration Officer" voor een klant gelegen in Zaventem. De firma is één van de grootste elektronicabedrijven wereldwijd. Verantwoordelijkheden: Als "Sales Administration Officer" ben je verantwoordelijk voor: - Een correcte administratie van het volledige orderproces; - De opvolging van het leverproces (tracken van orders, status,…); - Het voorbe...
                        full job description
                        Centre public d'Action sociale de Charleroi - 6000, Charleroi(4 days ago)
                        Gestionnaire RH (H/F) pour l’administration du personnel (Contrat à durée indéterminée – temps plein – échelle B) Le CPAS de CHARLEROI cherche à recruter un Gestionnaire RH (H/F) attaché à l’administration du personnel (échelle B). Missions - Assurer, à partir des dispositifs légaux et réglementaires, la gestion administrative quotidienne du service : traitement du courrier, rédaction de documents...
                        full job description
                        Hays Response Zaventem - Diegem(4 days ago)
                        Onze klant, wereldleider op vlak van allerlei elektronische producten, zoekt iemand die de volledige opvolging zal doen van de leveringen van de producten, op één bepaalde afdeling welteverstaan. Deze persoon is verantwoordelijk voor de leveringen bij de klanten, het transport dat hierbij komt kijken, de communicatie naar alle partijen en de opvolging met het salesdepartement. Hier komt natuurlijk...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1930, Zaventem(4 days ago)
                        We are looking for an Administration profile with good communication skills in French, English and Dutch. Client Details The company is located in Zaventem, the business is active in Europe, India and Africa. Description As Administration Assistant(e) you will work with the Corporate & Administration Manager. You will be responsible for : - Administration of car fleet (including the management of ...
                        full job description
                        Frontier Economics - Brussels(5 days ago)
                        Frontier is a dynamic and growing business consultancy, with offices in Berlin, Brussels, Cologne, Dublin, London, Madrid and Paris. Our Brussels office, based at Avenue Louise 65, is rapidly growing and so we are now looking for a keen and motivated Administration Assistant in this newly created role providing administration and office management support to our team of economists. The ideal candi...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1930, Zaventem(5 days ago)
                        As a payroll administrator you will be focussed on handeling personnel administration in general. Besides this you will also communicate your expertise in this domain to your peers and managers to share your knowledge. Bedrijfsomschrijving Our client is the market leader in its branche. The environement is fast-paced and focused on further developing every employee in order to remain the number 1....
                        full job description
                        IMPACT NV - 1820, Steenokkerzeel(6 days ago)
                        Functieomschrijving • Werkorders volledig voorbereiden ‘schade/eigen kost’ en input in database + facturatie hiervan • Facturatie van sales orders • Werkorders ter goedkeuring doorsturen naar klant en opvolgen + facturatie • Uurteller aanvragen van GSE & input in database • Opvolging badges/rijbewijzen/vignetten auto’s • Klassement inscannen • Back-up facturatie Verhuur Functie-eisen Diploma: admi...
                        full job description
                        B.S.C.A. - Charleroi(6 days ago)
                        RECRUTEMENT : APPEL AUX CANDIDATS Mission Vous réaliserez toutes les actions nécessaires à la bonne finalisation de la paie et vous assurerez l’administration du personnel et ce, dans le respect des procédures appliquées dans l’entreprise. Description de la fonction Exécuter les déclarations DIMONA Gérer le flux d’informations dans le logiciel de paie: créer les nouveaux travailleurs, encoder les ...
                        full job description
                        International Talents - 2800, Mechelen(7 days ago)
                        Function description: A trademark watch will cite newly published marks that might be infringing existing rights for the marks owned by our clients. You will receive an on the job training. Main responsibilities: Set up new watch orders, update existing watch orders, renewal and cancellation of watch orders, invoicing of watch orders; Contact customers to discuss watch administration, watch invoic...
                        full job description
                        HR Talents - 1040, Brussel(8 days ago)
                        Bedrijfsomschrijving Onze klant, gelegen in hartje Brussel, is een gekende speler binnen de mobiliteitssector. Of het nu technici, IT-experts of verkopers zijn, hun enthousiaste medewerkers dragen elke dag bij aan hun succes. Kom jij hun Comp & Ben team versterken? Functieomschrijving Als Payroll & HR administration officer ziet jouw takenpakket er als volgt uit: je staat samen met jouw collega in...
                        full job description
                        Forum Jobs Waregem - 8790, Waregem(11 days ago)
                        FUNCTIE OMSCHRIJVING Voor een chemisch bedrijf regio Waregem zijn wij op zoek naar een Data-Administration medewerker. Takenpakket: Harmonisatieproject: centraal systeem bekomen met data. Praktische controle: vergelijken van data in excel. PROFIEL Je beschikt over een bachelor richting chemie, finance, controlling, administratie. Je bent administratief zeer sterk, nauwkeurig en 'pietje precies', m...
                        full job description
                        Mercedes-Benz via proselect - 4000, Liege(13 days ago)
                        Notre client est un concessionnaire agréé Mercedes-Benz actif en région liégeoise. A l'écoute de ses clients depuis plus de 25 ans, jouissant d'une forte renommée, il se distingue par la qualité de ses services et de son accueil professionnel. Outre son orientation client, notre mandant cultive des Valeurs d'esprit d'équipe, de respect des autres, d'orientation résultats, de participation et de co...
                        full job description
                        Talents4You N.V. - 1420, Braine-L'Alleud(6 days ago)
                        As a Bid Officer, you set up the specifications by collecting all the necessary documents, inventories and forms and you ensure the coordination of all the stakeholders, internal and external, until the submission of the offers. Our client is a famous ICT company based in the Walloon Brabant offering a broad range of ICT Services and Solutions: ICT Infrastructure, Cloud Solutions, Managed Services...
                        full job description
                        Systemat (Groupe SPIE) - 1380, Lasne(7 days ago)
                        Opdrachten: Je overloopt dagelijks de aanbestedingen in de publieke sector. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de aanbestedingen, je verzamelt hiervoor alle noodzakelijke documenten, inventarissen en formulieren . Je staat in voor de coördinatie tussen de verschillende partijen, intern en extern en dit tot bij het overhandigen van de offerte. Je zorgt voor de opvolging van gewonnen aanb...
                        full job description
                        Systemat (Groupe SPIE) - Lasne(7 days ago)
                        Missions: Vous parcourez quotidiennement les avis de marché publics Vous coordonnez la mise en place de la réponse aux appel d’offres en collectant tous les documents, inventaires et formulaires nécessaires. Vous assurez la coordination des différents intervenants, internes et externes, jusqu’à la remise de l’offre. Vous veillez au bon suivi des cahiers des charges remportés, en collaboration étro...
                        full job description
                        HeadCount - Wevelgem(12 hours ago)
                        To reinforce their HQ in Belgium, Delta Light is looking for a: Commercial Sales Support Assistant. Incorporated in Belgium in 1989 by business manager and designer Paul Ameloot, today Delta Light has developed to become the market leader and trendsetter in architectural lighting. Presenting innovative lighting designs, the company is recognized throughout the world for its subtle blend of ambianc...
                        full job description
                        Tremec - Zedelgem(13 hours ago)
                        Company profile TREMEC Belgium is part of the international group TREMEC Corporation with over 1,600 employees. At our unit in Zedelgem (near Bruges), our more than 250 engineers and colleagues work on the development, testing, prototyping and production of high-technology transmission systems and subsystems for high-performance, top-of-the-line vehicles. Job description As Purchasing Coordinator ...
                        full job description
                        Motrac - Antwerpen(13 hours ago)
                        Bedrijfsinformatie Motrac Handling & Cleaning is in 2001 opgericht, als gevolg van de samenvoeging van de 3 bedrijven Somali, Verstraeten en Fanis en Le Grand. Sinds 1973 is Motrac Handling & Cleaning toonaangevend als totaalaanbieder van zowel interne logistieke oplossingen als cleaning oplossingen. Dankzij ons grote netwerk, technologische hoogstaande producten en jarenlange expertise behoren wi...
                        full job description
                        Qiwie - Anvers(13 hours ago)
                        Description de l'entreprise Qiwie est un bureau de consultance objectif, spécialisé en communication du recrutement. Sa création en 2010 est le fruit de la collaboration entre un HR Manager, un Recruitment Consultant et un Marketing Manager. Nous recherchions tous les trois des conseils de marché objectifs ainsi que des faits & chiffres concrets dans le domaine de la communication du recrutement. ...
                        full job description
                        nVent - 3001, Heverlee(13 hours ago)
                        Function Description As a Junior General Ledger Accountant you maintain and analyse general ledgers for assigned areas and entities. The General Ledger department deals with multiple EMEA legal entities. You perform monthly, quarterly and year-end financial closings and reports for assigned areas and entities. You prepare and post monthly cost allocations, journal entries and adjustments as well, ...
                        full job description
                        Motrac - Antwerpen(13 hours ago)
                        Bedrijfsinformatie Motrac Handling & Cleaning is in 2001 opgericht, als gevolg van de samenvoeging van de 3 bedrijven Somali, Verstraeten en Fanis en Le Grand. Sinds 1973 is Motrac Handling & Cleaning toonaangevend als totaalaanbieder van zowel interne logistieke oplossingen als cleaning oplossingen. Dankzij ons grote netwerk, technologische hoogstaande producten en jarenlange expertise behoren wi...
                        full job description
                        Tremec - Zedelgem(13 hours ago)
                        Company profile TREMEC Belgium is part of the international group TREMEC Corporation with over 1,600 employees. At our unit in Zedelgem (near Bruges), our more than 250 engineers and colleagues work on the development, testing, prototyping and production of high-technology transmission systems and subsystems for high-performance, top-of-the-line vehicles. Job description As Purchasing Coordinator ...
                        full job description
                        JULIUS BÄR - 6700, Arlon(18 hours ago)
                        Julius Baer is the leading Swiss private banking group with a focus on servicing and advising sophisticated private clients and a premium brand in global wealth management. That is why a comprehensive range of services and first-class service quality are essential – as are the committed teams that provide them. Reconciliation and Financial Instruments Static Data Employee (M/F) Position located in...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 237 results | next >>