Selections
        • Remove Selection Administrative/ Clerical
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Occupation
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company
                        Job Title

                        Administrative & Clerical category jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 384 results | next >>
                        Actief Interim Aarschot - 3110, Rotselaar(2 days ago)
                        Functieomschrijving Ben jij een administratief manusje-van-alles? Zoek je een parttime functie met een goede dosis afwisseling? Wij zijn op zoek naar administratief bediende die mee de dienst aankoop zal ondersteunen! Je zal onder andere contacten met leveranciers onderhouden, offertes opvolgen of bestanden integreren. Om jouw werkweek een extra dimensie te geven mag je donderdag een volledige dag...
                        full job description
                        Actief Interim Aarschot - 3150, Haacht(2 days ago)
                        Functieomschrijving Ben je een communicatief pareltje? Sta je administratief jouw mannetje? Voor een goeddraaiende KMO in Haacht zoeken wij een administratief bediende om een collega te vervangen gedurende enkele maanden. Je gaat binnen het coördinatie-team aan de slag en zal meehelpen met het invoeren van inschrijvingen. Anderzijds doe jij jouw magic als geen ander met de telefoon en mailbox. Jou...
                        full job description
                        BDO Luxembourg - L-2350, Luxembourg(2 days ago)
                        BDO, 5ème réseau mondial d'audit et de conseil, est présent dans 162 pays et regroupe plus de 80 000 professionnels. Au Luxembourg, plus de 500 experts accompagnent au quotidien nos clients à travers le monde en leur offrant des services et conseils de qualité en audit, expertise-comptable, fiscalité, secrétariat social, ingénierie financière et informatique. Pour le compte d’un de nos clients, ac...
                        full job description
                        bij Tempo Team zelf - 1082, Sint-Agatha-Berchem(2 days ago)
                        Werken bij een toonaangevende organisatie met een #spreadthered spirit, dat is mogelijk bij Tempo-Team. Werk je graag samen in een commerciële maar warme familiale werksfeer? Dan is de job als Sales Support Medewerker bij Tempo-Team iets voor jou! Jobomschrijving Als Sales Support medewerker voer je een ondersteunende functie uit voor het sales management en de directors of operations bij Tempo Te...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, Bruxelles(2 days ago)
                        Vous avez envie d'intégrer une société dynamique en tant que Legal and Administrative Assistant? Le domaine juridique vous intéresse? N'hésitez pas à envoyer votre CV! Informations sur l'entreprise Mon client situé à Bruxelles Centre est à la recherche d'un profil de Legal and Administrative Assistant. Missions En tant queLegal and Administrative Assistant, vos tâches seront les suivantes: Soutien...
                        full job description
                        Actief Interim Aarschot - 3200, Aarschot(2 days ago)
                        Functieomschrijving Op zoek naar een afwisselende job binnen een gezellig familiebedrijf? Administratief werk aangevuld met de nodige activiteit is de ideale combinatie voor jou? Dan ben jij dé geschikte kandidaat voor ons! Wij zijn op zoek naar een administratief bediende die afwisselend mee logistiek werk onder zijn hoede neemt. Je krijgt de verantwoordelijkheid over een super veelzijdig takenpa...
                        full job description
                        Actief Interim Aarschot - 3200, Aarschot(2 days ago)
                        Functieomschrijving Op zoek naar een super gevarieerde administratieve job? Ben jij een communicatief financieel bediende met HR-skills die zich thuis voelt in een KMO-omgeving? Voor een bedrijf in de omgeving van Aarschot zijn we op zoek naar een financieel bediende met HR roots. Je krijgt de verantwoordelijkheid over een heel divers takenpakket bestaande uit drie hoofdaspecten: Commercieel: Jij ...
                        full job description
                        Actief Interim Aarschot - 3200, Aarschot(2 days ago)
                        Functieomschrijving Wil je graag aan de slag binnen een gezellig familiebedrijf? Ben jij op zoek naar een gevarieerde job als administratief bediende? Dan ben jij misschien wel de nieuwste aanwinst voor onze klant! Dit warm en gezellig bedrijf is reeds 40 jaar actief in hun sector en staan bekend om hun kwaliteit en vakkennis. Omwille van de groeiende drukte zijn zij op zoek naar een polyvalent be...
                        full job description
                        Actief Interim Gent - 9032, Gent(2 days ago)
                        Functieomschrijving Voor een logistiek bedrijf in Wondelgem is Actief Gent op zoek naar een Customs officer / douanedeclarant. Jouw takenpakket bestaat uit: Ondersteunen van onze planners op het gebied van douaneaangiftes en -reglementeringen; Beschikbaar stellen van douane aangiftes in Navision opdat chauffeurs geen vertraging oplopen; Zorgen voor een vlotte doorstroming van de goederen met douan...
                        full job description
                        TALENT4PEOPLE - Meeuwen-Gruitrode(2 days ago)
                        Onze klant is bekend om zijn kwalitatief hoogstaande ambachtelijk gemaakte bedden, boxsprings en matrassen die volledig bij hen in huis worden gemaakt. Zij zijn dan ook trotse drager van een HIB-label. Sinds de oprichting, 25 jaar geleden, wordt het bedrijf met hart en ziel geleidt door de zaakvoerster. Om hun groei verder waar te maken zijn zij op zoek naar een: Commercieel bediende Taken Je fung...
                        full job description
                        Savelec - 6700, Arlon(2 days ago)
                        NOTRE ENTREPRISE Notre société à taille humaine, établie depuis plus de 20 ans au Grand-Duché De Luxembourg est active dans le domaine de l’électricité en bâtiment, alarmes et vidéosurveillance et en constante évolution et développement de ses activités avec usage des technologies nouvelles. Notre société a su s’entourer des meilleurs acteurs afin de se développer sur de nouveaux marchés. C’est da...
                        full job description
                        At Franklin Templeton, we are dedicated to delivering strong results and exceptional service to clients, team members and business partners. Over 9,000 employees working in 60 offices around the world are dedicated to servicing investment solutions for our clients in more than 150 countries. For over 65 years, our success has been a direct result of the talent, skills and persistence of our people...
                        full job description
                        Actief Interim Tessenderlo - 3945, Ham(2 days ago)
                        Functieomschrijving Werk jij graag stipt en nauwkeurig? Ben je graag bezig met cijfers? Dan ben jij de administratief bediende M/V die wij zoeken! Voor een accountancy-kantoor in Ham zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. In deze job ben je verantwoordelijk voor de input van facturen. Functie-eisen - Je werkt altijd stipt en nauwkeurig - Je werkt graag in teamverband maar bent ook ...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 4340, Awans(2 days ago)
                        We need an Executive Assistant to assistant the Managing Director in his daily challenges, We are looking for someone with already an experience, loyal and discret Informations sur l'entreprise . Missions Work with (not technical) suppliers like banks, lawyers, HR offices - select them and manage them Manage HR matters, create contract for new employees and shortlist new candidates Manage the agen...
                        full job description
                        Hays Response Brugge - Waregem(2 days ago)
                        Hays Response Office Kortrijk is voor een gekende speler in industriële HVAC-projecten op zoek naar een ervaren onthaalbediende die als visitekaartje van het bedrijf zal fungeren. Master of bachelor Goede talenkennis ( Nederlands/Frans/Engels ) 12 ADV-dagen - 4/5e kan In de functie van onthaalbediende sta je eerst en vooral in voor het beantwoorden van de binnenkomende telefonie van zowel interne ...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, Brussel(2 days ago)
                        En tant que Client Advisor (credit advisor) vous apportez aux clients des réponses à leurs questions relatives aux crédits. Vous travaillez dans un environnement dynamique durant des heures de bureau. Bedrijfsomschrijving Notre client fait partie d'un groupe international et est basé au centre ville de Bruxelles. La bonne atmosphère et les formations offertes sont deux des atouts de notre client. ...
                        full job description
                        Recrewtment - Antwerpen(2 days ago)
                        Voor onze klant, een groothandel in schoolartikelen en speelgoed gericht op retail gelegen te Schoten, zijn wij op zoek naar een ondernemende Office Manager. Wat ga je precies doen? Je biedt algemene administratieve ondersteuning en bent verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor. Je werkt mee aan nieuwe opportuniteiten bij klanten binnen de gestelde doelgroep. Je werkt met inzicht en ...
                        full job description
                        IMPACT - 1160, Oudergem(2 days ago)
                        Description de fonction Onze klant is gespecialiseerd in de beveiliging, de reiniging en de renovatie na schade, behoort tot een grote groep, die met 30 ondernemingen en 7400 medewerkers in België één van de marktleiders is in de sector. Voor de regio Brussel en Brabant zijn wij met het oog op verdere ontwikkeling op zoek naar een Nederlandstalige (m/v) U rapporteert direct aan de project managers...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, Brussel(2 days ago)
                        En tant que Client Advisor (credit advisor) vous apportez aux clients des réponses à leurs questions relatives aux crédits. Vous travaillez dans un environnement dynamique durant des heures de bureau. Bedrijfsomschrijving Notre client fait partie d'un groupe international et est basé au centre ville de Bruxelles. La bonne atmosphère et les formations offertes sont deux des atouts de notre client. ...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Brussel(2 days ago)
                        In de functie 'Dossierbeheerder' binnen de financiële afdeling sta je in voor het volledige ledenbeheer gaande van de aansluiting, de betalingen en de schrapping van leden. Je adviseert de leden en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling. Bedrijfsomschrijving De klant is een gevestigde waarde actief in de bouwsector. Naast professionalisme heerst er tevens een collegiale en informele s...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Boom(2 days ago)
                        Ben je op zoek naar een nieuwe administratieve uitdaging? Ben je communicatief sterk en haal je voldoening uit klantencontact? Solliciteer dan nu! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een gevestigde waarde binnen de gassector, is actief op zoek naar een communicatieve Administratief Bediende om het huidige team te versterken. Het bedrijf is gelegen in de regio A12 en gemakkelijk bereikbaar met het ope...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, 1000(2 days ago)
                        Als dossierbeheerder sta je in voor het adviseren en het administratief begeleiden van de leden en het onderhouden van contacten met diverse instanties over zowel de telefoon als face-to-face. Bedrijfsomschrijving De klant is een gevestigde waarde actief in de bouwsector. Naast professionalisme heerst er tevens een collegiale en informele sfeer. Je komt terecht in een dynamisch en gedreven team. O...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Brussels(2 days ago)
                        You will be the main administrative support in order to have smooth office activities. Client Details Our client is a leader on the Real-Estate Market. Description As a Trilingual Office Assistant: You will be responsible for the phone, the mails and the letters of the company You will be in contact with clients, suppliers and managers You will be the Personal Assistant for the Manager of the offi...
                        full job description
                        Your Protein SPRL - Brussel(2 days ago)
                        We zijn momenteel op zoek naar een managementassistent voor een advocatenkantoor gelegen in Brussel, gespecialiseerd in verschillende sectoren en actief op internationaal niveau. Als managementassistent zijn uw taken als volgt: - Beheren van telefoontjes en agendas. - Organisatie van uitstapjes en seminaries (uitnodigingen, praktische follow-up, .) - Voorbereiden van powerpoint-presentaties - Voor...
                        full job description
                        Your Protein SPRL - Bruxelles(2 days ago)
                        Nous sommes actuellement à la recherche d’un(e) management assistant pour un cabinet d’avocat situé à Bruxelles, spécialisé dans différents secteurs et actif au niveau international. En tant que management assistant, vos tâches sont les suivantes : - Gestion des appels téléphoniques et des agendas - Organisation de voyages et de séminaires (invitations, suivi pratique,…) - Préparation de présentat...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 384 results | next >>