Call Centre jobs

<< previous | Displaying 1-9 of 9 results | next >>
Actief Interim Wavre - 1300, Wavre(11 days ago)
Description de fonction Je verantwoordelijkheden : Je maak deel van het operations team uit. Je speelt een centrale rol in ons bedrijf daar je de eerste contactpersoon bent voor telefonische vragen van onze klanten. · Je behandelt de binnenkomende oproepen van onze klanten en filtert hun vragen (informatie, incidents, .) die je opneemt in het ticketing systeem en doorstuurt naar de betrokken diens...
full job description
WinBee HRC - 1000, Bruxelles(3 days ago)
Uw functie : • U staat rechtstreeks in contact met de commerciële netwerken. • U beheert zowel technische al commerciële vragen van de commerciële netwerken. • U beheert en onderzoekt de aanvragen die afwijken van de in voege zijnde procedures. • Dit zowel voor de takken auto als woning. • U volgt de opgestelde verzekeringscontracten op. • Naargelang uw niveau van expertise geeft u advies over mee...
full job description
WinBee HRC - 1000, Bruxelles(3 days ago)
Votre fonction : • Vous êtes en relation directe avec nos réseaux de vente que ce soit au téléphone ou tout autre moyen de communication. • Vous gérez les questions techniques et commerciales des réseaux commerciaux, • Vous analysez les demandes de dérogation aux procédures en vigueur. • Et ce tant dans les branches auto qu’habitation. • Vous faites le suivi des contrats d’assurances. • Selon votr...
full job description
WinBee HRC - 1000, Bruxelles(3 days ago)
Uw functie : • Het analyseren en evalueren van aanvragen via telefoon • Het uitbrengen en onderhandelen van offertes en deze vervolgens pro-actief opvolgen, conform het acceptatiebeleid van het bedrijf • Informatie verstrekken aan eindklanten via telefoon • Behandelen van aanvragen tot mutatie • Beheren van klachten • Aanmaken van bijvoegsels • In functie van je kerncompetenties zullen een aantal ...
full job description
WinBee HRC - 1000, Bruxelles(3 days ago)
Votre fonction : • Vous effectuez les appels téléphoniques externes pour formuler des offres à la demande du client. • Vous assurez le suivi téléphonique des prospects et des clients existants auxquels vous avez envoyé une/des offres • Vous répondez aux appels téléphoniques entrants et aux emails des clients • Suite à ces contacts, vous mettez à jour le système CRM • Vous fixez avec certains clien...
full job description
WinBee HRC - 1000, Bruxelles(3 days ago)
Uw functie : • Outbound telefoon om een offerte te kunnen formuleren • Telefonische opvolging van de prospecten en de bestaande klanten aan wie een • offerte werd bezorgd • Beantwoorden van inbound telefoons en mails • Aanvullen van het CRM systeem met alle nodige informatie • Vastleggen van afspraken met klanten voor onze account managers • Deelnemen aan beurzen en informatiesessies. Uw profiel :...
full job description
Cargill - Mechelen(6 days ago)
Position Purpose & Summary: The Inside Sales Account Manager is responsible for maintaining and growing current customer accounts. The role will be identifying and attracting new customers. You will be facilitating customer focused solutions to bring the best of all products of Cargill to the marketplace. Principal Accountabilities: Key responsibilities are: Creating a customer strategy and action...
full job description
Hays Wavre - Louvain(9 days ago)
ISO 13485 Product registration (EU and FDA) Implants Our client is an international company developing state-of-the-art technology for the production of medical devices ( type 1, 2 and 3) . To strengthen the regulatory team, the company is currently recruiting a Regulatory Affairs Specialist. The position is based in the headquarters and R&D centre of the company. The Regulatory Affairs Specialist...
full job description
Clearsource - Wilrijk(11 days ago)
We are looking for someone to support the a Cisco UC environment for an international company based in Wilrijk. Currently they suffer from a huge backlog in the tickets. It's a freelance/interim opportunity of 3 months + extension until end of the year. . Role: provide 2nd and 3rd line line support contact with 1st line team based in Brazil Experience requested: Support call manager V11.5 Cisco Ja...
full job description
<< previous | Displaying 1-9 of 9 results | next >>