Selections
        • Remove Selection Administrative/ Clerical
        • Remove Selection Manager
                      Narrow Your Search
                      Posting Date
                      Industry
                      Occupation
                      Career Level
                      Education Level
                      Years of Experience
                      Job Type
                      Company

                      Manager jobs in the Administrative & Clerical category

                      << previous | Displaying 1-25 of 59 results | next >>
                      PROFILE GROUP - BRUSSELS(14 hours ago)
                      Je behaalde minstens een bachelorsdiploma management/handelswetenschappen (of elijkwaardig) en deed een eerste ervaring op in projectmanagement. Als eerste contactpunt voor de patiënten heb je een ....
                      full job description
                      Recrewtment - Antwerpen(3 days ago)
                      Voor onze klant, een groothandel in schoolartikelen en speelgoed gericht op retail gelegen te Schoten, zijn wij op zoek naar een ondernemende Office Manager. Wat ga je precies doen? Je biedt algemene administratieve ondersteuning en bent verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor. Je werkt mee aan nieuwe opportuniteiten bij klanten binnen de gestelde doelgroep. Je werkt met inzicht en ...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - Zaventem(3 days ago)
                      Als een Contract Manager sta je in voor het volledig beheer van de commerciële contracten in een groeiende onderneming. Bedrijfsomschrijving Als Contract Manager ondersteun je onze klant in de ontwikkeling van op maat gemaakte digitale oplossingen. Omschrijving Als Contract Manager ben je verantwoordelijk voor: Onderhouden en opstellen van contract sjablonen Het aanpassen van de index, structuur, ...
                      full job description
                      Your Protein SPRL - Bruxelles(3 days ago)
                      Pour une PME active dans le secteur immobilier et située à Uccle, nous sommes à la recherche d’un(e) office manager/management assistant qui sera en charge du bon fonctionnement du bureau. En tant que management assistant d’un des associés, vous êtes responsable : - De la gestion du courrier, des appels téléphoniques, des agendas - De l’accueil des visiteurs - De l’assistance à la gestion des doss...
                      full job description
                      BDO Luxembourg - L-2350, Luxembourg(3 days ago)
                      BDO, 5ème réseau mondial d'audit et de conseil, est présent dans 162 pays et regroupe plus de 80 000 professionnels. Au Luxembourg, plus de 500 experts accompagnent au quotidien nos clients à travers le monde en leur offrant des services et conseils de qualité en audit, expertise-comptable, fiscalité, secrétariat social, ingénierie financière et informatique. Pour le compte d’un de nos clients, ac...
                      full job description
                      EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(4 days ago)
                      A la recherche d’un poste en tant qu’Office Manager dans le secteur du Luxe? Excel Careers et Excel Intérim vous présente une nouvelle offre d’emploi ! Nous sommes un cabinet de recrutement et de sélection intérim-CDD-CDI spécialisé dans les profils administratifs, Assistants/es de Direction, Management Assistants, Assistants/es Personnels/les, Assistants/es en RH, Collaborateurs/trices Commerciau...
                      full job description
                      Datadobi - 3012, Wilsele(4 days ago)
                      Location: Leuven, Belgium Department: General Datadobi is a leader in unstructured data migration and protection software. With 10 years of experience in building high-quality software and delivering high-quality service, Datadobi has a reputation of being a vendor that really delivers on its promises. Datadobi’s customers are large financial, health care, energy, and other enterprises whose unstr...
                      full job description
                      Tempo-Team Brussel - 2800, Mechelen(4 days ago)
                      Voor een elektro groothandel in de regio van Mechelen zijn we dringend op zoek naar adminstratieve duizendpoot die graag de zaken helpt vooruit gaan. Men is druk bezig met mooie opdrachten en daarom zijn we haastig op zoek naar een gedreven 'office manager' die fungeert als rechterhand en vertrouwenspersoon van de CEO. Idealiter zorg jij ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden op rolletjes lopen. C...
                      full job description
                      Your Protein SPRL - 1150, Bruxelles(4 days ago)
                      Pour une fiduciaire comptable et fiscale située dans le centre de Bruxelles, nous sommes à la recherche d’un(e) office manager. En tant qu’office manager, vous êtes responsable du bon fonctionnement, de la coordination et de la supervision du bureau et vos tâches sont les suivantes : - La gestion administrative du personnel : suivi des contrats, préparation pour les entrées en service et accueil d...
                      full job description
                      EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(7 days ago)
                      Our client is an international lobbying firm located in Brussels (easy access!). They are currently looking for a Part-Time Office Manager to reinforce their team. Job description: Ensuring the smooth running of the office Providing administrative support to the Director Handling mail, phone calls and emails Agenda management Arranging travels and handling expense notes Organizing and following up...
                      full job description
                      EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(7 days ago)
                      OFFICE MANAGER/ASSISTANT M/V Voor een van onze klanten zijn we dringend op zoek naar een Office Manager/Assistant. FUNCTIE: - Ondersteuning van dagelijkse activiteiten - Het aanspreekpunt zijn naar klanten toe - Beheer van de planning - Bijhouden van de algemene administratie - Bijhouden van facturatie en boekhouding - Contact met het sociaal secretariaat en behandelen van de payroll - Verzorgen e...
                      full job description
                      Recrewtment - Antwerpen(7 days ago)
                      Voor onze klant, gelegen te Antwerpen, zijn we op zoek naar een Management Assistant / Office Manager. Wat ga je precies doen? Je staat in voor het agenda-, telefoon- en e-mailbeheer van de algemene directeur en de financiële directeur. Je volgt actiepunten en deadlines op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe medewerkers. Je zorgt voor het aanvullen van de filing en de databas...
                      full job description
                      Recrewtment - Antwerpen(7 days ago)
                      Voor onze klant, een groothandel in schoolartikelen en speelgoed gericht op retail gelegen te Schoten, zijn wij op zoek naar een ondernemende Office Manager. Wat ga je precies doen? Je biedt algemene administratieve ondersteuning en bent verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor. Je werkt mee aan nieuwe opportuniteiten bij klanten binnen de gestelde doelgroep. Je werkt met inzicht en ...
                      full job description
                      Actief Interim Mechelen - 2850, Boom(7 days ago)
                      Functieomschrijving Onze klant is een belangrijk speler op de Logistieke markt, in volle groei. Ter uitbreiding van het team zijn ze vandaag op zoek naar een Assistent Operations Manager / Assistent Depot Manager. Als Assistant Operations Manager, fungeer je als de rechterhand van de Operations Manager. Jij bent de schakel tussen de teamleaders en de depotmanager en zorgt voor een optimaal proces....
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - 2160, Wommelgem(7 days ago)
                      Als Office Manager draag je eindverantwoordelijkheid voor alle samenwerkingsverbanden m.b.t. het wagenpark, het economaat, de telefonie, het gebouw en de verzekeringen. Bedrijfsomschrijving Onze klant biedt innovatieve en duurzame oplossingen binnen de HVAC sector en is actief op zoek naar een Administratief Medewerker met een goede talenkennis. Het kantoor bevindt zich in de regio Wommelgem en is...
                      full job description
                      Configure Recruitment - 1000, Brussels(10 days ago)
                      Our client is a global management consulting firm and leader in business strategy. They partner with clients from the private, public, and not-for-profit sectors in all regions to identify their highest value opportunities, address their most critical challenges, and transform their enterprises. Integrity, respect for the individual, delivering value, and making an impact on society are just some ...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - 2800, Mechelen(10 days ago)
                      Gevarieerde functie met veel contacten binnen de fleet sector. Bedrijf is gelegen in Mechelen en geeft ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsomschrijving Onze klant is actief binnen Fleet Management en is gelegen in Mechelen. Er hangt een hartelijke, collegiale sfeer. Voor de verdere uitbouw en versterking van de organisatie gaan zij op zoek naar een Junior Fleet Manager. Omschrijving Jou...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - 1640(10 days ago)
                      Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel reilen en zeilen van het kantoor,je werkt daarnaast voor de oprichter van het bedrijf en helpt hem zijn agenda te beheren. Bedrijfsomschrijving De klant is gespecialiseerd in de aankoop, renovatie en verhuur van onroerend goed in Brussel. Het bedrijf is vrij stabiel en werd minder dan 10 jaar geleden opgericht. Omschrijving Hoofdtaken: Ink...
                      full job description
                      Actief Interim Lokeren - 9160, Lokeren(10 days ago)
                      Functieomschrijving Als Assistant Service Manager ben je samen met de Service Manager verantwoordelijkvoor de vlotte werking van het volledige service team. Je bent tevens zijn backup. Je stuurt en motiveert een team van 7 service monteurs. Je verzorgt de planning van de werken en volgt serviceorders op van A tot Z. Je maakt service offertes en volgt ze commercieel op. Je beheert en volgt preventi...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - 1000, Brussel(10 days ago)
                      The Office Coordinator is a key role responsible for the efficient running of a professional services office and management of the office's operational teams including Management Assistants and Business Services staff (Reception, Facility, Logistics). Bedrijfsomschrijving My best client is looking for a high level Office Manager. The company is located in Brussels and easily accessible by public t...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - 9100, Sint-Niklaas(11 days ago)
                      Ben jij op zoek naar een fulltime Office Management functie met doorgroeimogelijkheden? Hou jij van een veelzijdig takenpakket waar jij je talen optimaal kan gebruiken? Solliciteer dan hier! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een belangrijke speler in de FMCG sector, is actief op zoek naar een junior office manager om het team te versterken. Het gaat om een veelzijdige functie, waar 'being hands on'...
                      full job description
                      Actief Interim Asse - 1730, Asse(12 days ago)
                      Functieomschrijving Voor een bedrijf in de regio van Wemmel zijn we momenteel op zoek naar een Account Manger. Als Account manager ben je vertrouwd met de variëteit aan doelgroepen binnen de B2B omgeving, gaande van KMO’s tot multinationals en overheidsinstanties. Je communicatievaardigheden zorgen er voor dat je je makkelijk aanpast aan de diverse gesprekspartners. Advies geven, oplossingen verko...
                      full job description
                      Serco Group Plc - 1000, Brussel(5 days ago)
                      The European Patent Office (EPO) currently has new job opportunities available! This position will be based at the EPO premises in Munich, Germany – The EPO is an English speaking environment but this position also requires advanced German and French language skills. Job Type: Full-time You will be a direct employee of Serco Services GmbH - Serco Europe, part of the Serco Group. Serco is a World r...
                      full job description
                      Ausy - 8530, Harelbeke(7 days ago)
                      Je bent sterk in technische planning en organisatie. Je bent technisch all-round en hebt interesse in zowel gebouwenbeheer als onderhoud van machines. Je zoekt verantwoordelijkheid en de mogelijkheid om een klein team aan te sturen. Skylux, gevestigd in Harelbeke-Stasegem, is reeds meer dan 45 jaar een toonaangevend producent en distributeur van een uitgebreid gamma kunststofproducten zoals lichtk...
                      full job description
                      Page Personnel Belgium - Brussel(10 days ago)
                      We zoeken een tijdelijke werkracht tot januari 2020 om de manager bij te staan in een polyvalente en administratieve takenpakket. Bedrijfsomschrijving Een familiaal bedrijf dat vandaag gegroeid is op internationaal niveau in het domein van Business services. Het bedrijf biedt een uitgebreid scala van diensten die het welzijn van hun klanten en consumenten bevordert. Omschrijving Als Back Office Em...
                      full job description
                      << previous | Displaying 1-25 of 59 results | next >>
                      Get Results only for: Administrative/ClericalManager