Marketing jobs in the Administrative & Clerical category

<< previous | Displaying 1-20 of 20 results | next >>
Page Personnel Belgium - Brussel(12 days ago)
Het team bijstaan in de administratieve en logistieke taken van de organisatie en operationele ondersteuning bieden binnen het marketing- en communicatieteam. Bedrijfsomschrijving een bedrijf dat actief is op het gebied van vastgoedontwikkeling, dat werkt aan moderne en innovatieve projecten en deel uitmaakt van een grote groep Omschrijving Taken voor de Management Assistant administratieve en log...
full job description
EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(3 days ago)
A la recherche d’un poste en tant qu’Office Manager dans le secteur du Luxe? Excel Careers et Excel Intérim vous présente une nouvelle offre d’emploi ! Nous sommes un cabinet de recrutement et de sélection intérim-CDD-CDI spécialisé dans les profils administratifs, Assistants/es de Direction, Management Assistants, Assistants/es Personnels/les, Assistants/es en RH, Collaborateurs/trices Commerciau...
full job description
Your Protein SPRL - 1150, Bruxelles(3 days ago)
Pour un cabinet d’avocat international situé à Bruxelles et facilement accessible en transport en commun, nous sommes actuellement à la recherche d’un assistant administratif & event pour renforcer le département marketing. En tant qu’assistant admin & event, vos responsabilités sont les suivantes : - Apporter un support quotidien au responsable marketing - Préparation de la communication tant int...
full job description
Actief Interim Vilvoorde - 1980, Zemst(4 days ago)
Functieomschrijving Zij/hij moet zich thuis voelen in het opstellen van correcte e-mails, telefonisch contact, afspraken plannen, opzoekwerk op het internet, correcte briefopmaak, klantvriendelijkheid,… 50% Administratief Assistent: Klassement Input van gegevens Dienst Facturatie bijstaan Dienst Boekhouding bijstaan 50% Marketing Assistent: Voorbereiden van evenementen en vergaderingen met klanten...
full job description
Hays Response Louvain-la-Neuve - Hainaut(6 days ago)
* NL / FR / EN * Administrative Support * Rigueur Notre client, situé dans la région du Hainaut et spécialisé dans le domaine technique, est en recherche d'un profil de support administratif polyvalent. Vous êtes la personne de référence et de support pour différentes divisions. Vous allez gérer le suivi administratif du département finance, mais aussi marketing et communication. Votre travail ser...
full job description
EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(9 days ago)
Are you interested in a very dynamic receptionist position? We have a job for you! Excel Careers and Excel Interim provide multilingual administrative support staff to companies across all sectors, specializing in profiles such as Receptionists, Management Assistants, Executive/Personal Assistants, HR Assistants, Sales & Marketing Assistants, Office Managers, Customer Service Representatives, Digi...
full job description
EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(13 days ago)
Are you interested in a very dynamic receptionist position? We have a job for you! Excel Careers and Excel Interim provide multilingual administrative support staff to companies across all sectors, specializing in profiles such as Receptionists, Management Assistants, Executive/Personal Assistants, HR Assistants, Sales & Marketing Assistants, Office Managers, Customer Service Representatives, Digi...
full job description
Page Personnel Belgium - 2030, Wommelgem(2 days ago)
Sales Support Overheidsopdrachten verdiept zich in de evoluties met betrekking tot Overheidsopdrachten en communiceert deze intern naar de Accountmanagers en Sales Support Executives. Bedrijfsomschrijving Onze klant, ontwikkelt en verdeelt professionele materialen, -producten en -machines met veel toegevoegde waarde. Hun ondernemende en innoverende aanpak levert duurzame oplossingen op bij o.a. zo...
full job description
Page Personnel Belgium - 1150, Brussels(2 days ago)
Personal Assistant position within the Public Law department of a law firm Client Details This law firm is a leading global law firm operating in over thirty countries. By turning their insight, technology and talent into ground-breaking solutions, they've earned a place at the forefront of our industry. Their lawyers are leaders in their field - and the same goes for our support teams. Ambitious,...
full job description
IMPACT - 1140, Evere(3 days ago)
Functieomschrijving Na een interne opleiding zal onderstaand takenpakket tot jouw functie behoren: - Je beheert de stock van de wagens en garandeert de administratieve opvolging van de bestellingen. - Je zorgt voor de voorbereiding van de verkoop van tweedehandswagens en hun tentoonstelling in de showroom in overeenstemming met de door ons vastgestelde normen. - Je zorgt voor de presentatie van de...
full job description
Actief Interim Mechelen - 2800, Mechelen(4 days ago)
Functieomschrijving Zoek je een afwisselende functie, waarin je een zekere zelfstandigheid hebt en dit dichtbij huis? Wij hebben dé uitdaging voor jou. Onze klant is ter uitbreiding van zijn team, op zoek naar een dynamische Office Assistant. Als Office Assistant, fungeer je als de rechterhand van de Office Manager. Je bent het eerste aanspreekpunt (zowel telefonisch, face to face als per mail) vo...
full job description
Internal Sales Talents Brussel - 4000, LUIK(4 days ago)
Description de l’entreprise Sales Talents estun cabinet de recrutement et sélection spécialisé dans le recrutement desprofils commerciaux. Depuis plus de10 ans, via notre expertise nous mettons en relation des entreprises et descandidats. Description de fonction En tant queProject Sales Consultant vous travaillez temporairement chez nos clients. Uncontrat à durée indéterminée est offert par Sales ...
full job description
Page Personnel Belgium - 1050, Brussels(5 days ago)
As French and English legal Secretary, you will assist the Managing Partner and his team in their daily administrative tasks, being in contact with international clients Client Details In more than 65 years of practice, the firm has gained a national and international reputation for vigorous representation of clients before governmental agencies, successful advocacy in litigation and arbitration, ...
full job description
Clearsource - Brussels(10 days ago)
Are you looking for a flexible work environment that gives a very good balance between private and professional life? After a training on their products, you will work autonomously from home with specific schedules. Your role will be to manage client relationships and provide the marketing team with comprehensive administrative support. Every communication with your clients will be done by email. ...
full job description
IMPACT - 6000, Charleroi(10 days ago)
Description de fonction Pour un client actif dans le domaine de la chimie de la région de Charleroi, nous sommes actuellement à la recherche d'un(e) employé(e) administratif(ve) trilingue. Votre fonction : Vous vous chargez des tâches administratives de l'entreprise. Vous faites des rédactions d'offres, de correspondance clientèle, des petites traductions si nécessaire. Vous faites du classement d...
full job description
Page Personnel Belgium - 2160, Wommelgem(11 days ago)
Als Administratief Medewerker zorg je ervoor dat alle documentatie en informatie rond producten beschikbaar en up to date is en dat die informatie intern én extern vlot raadpleegbaar is. Bedrijfsomschrijving Onze klant biedt innovatieve en duurzame oplossingen binnen de HVAC sector en is actief op zoek naar een Administratief Medewerker met een goede talenkennis. Het kantoor bevindt zich in de reg...
full job description
Actief Interim Nivelles - 1400, Nivelles(11 days ago)
Description de fonction MAIN PURPOSE AND SCOPE OF THE JOB First Impression Officer performs administrative tasks, such as answering phones, receiving visitors, and providing general information about the organization to the public and customers. Role and Responsibilities Work according to defined processes, procedures and policies Greet and welcome and register guests as soon as they arrive at the...
full job description
Ausy, a Randstad company - 3001, Heverlee(12 days ago)
AUSY maakt deel uit van de Randstad Groep en onderscheidt zich in 6 vakgebieden: Finance, IT, Human Resources, Life Sciences, Engineering en Sales & Marketing. Hoogopgeleide experts aantrekken, persoonlijk coachen en op de juiste plaatsen tewerkstellen is onze core business. Bij AUSY kunnen kandidaten kiezen om onmiddellijk in vaste dienst te gaan bij een klant of met een vast of freelance contrac...
full job description
EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(13 days ago)
Our client is a renowned and international law firm. For their office in Brussels they are looking for a Legal Secretary. Job Description: Provision of high quality secretarial service Accurate typing of letters and documents Modifying documents Managing agendas and arranging meetings both internal and external and managing and coordinating appointment diaries Taking telephone messages and reporti...
full job description
BELPHARMA S.A. - 1117, Luxembourg(18 days ago)
Belpharma SA is an independent and privately owned (bio)-pharmaceutical company based in Luxembourg. Our responsibility is to ensure continuity of access for patients and healthcare professionals to our portfolio of unique and targetedtherapeutic solutions. Our operational focusis on the development of an international network of strategic alliances with reputable agents and on the operational man...
full job description
<< previous | Displaying 1-20 of 20 results | next >>
Get Results only for: Administrative/ClericalMarketing