Selections
    • Remove Selection Ninove
        • Remove Selection Administrative/ Clerical
                        Narrow Your Search
                        Radius
                        Posting Date
                        Industry
                        Occupation
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company
                        Job Title

                        Administrative & Clerical category jobs in Ninove

                        << previous | Displaying 1-25 of 30 results | next >>
                        Hays Gent - Ninove(10 days ago)
                        * Specificatiebeheer en etiketteringswetgeving van ingrediënten * Ruimte voor eigen inbreng en dynamische werkomgeving * Team van acht personen Voor La Lorraine Bakery Group in regio Oost-Vlaanderen (Ninove en Erpe-Mere) zijn wij op zoek naar een QA Medewerker Specificaties. In deze job word je expert in de specificaties van de ingrediënten, waarvoor jouw productkennis en kennis van wetgeving nood...
                        full job description
                        Actief Interim Geraardsbergen - 9500, Geraardsbergen(4 days ago)
                        Functieomschrijving Als dossierbeheerder ben jij administratief van A tot Z verantwoordelijk voor jouw klantenportefeuille. Je zal dus tandem werken met een vertegenwoordiger die alle commerciële taken op zich neemt. - Je legt de prijzen vast voor de producten - Je put bestellingen in - Je maakt offertes op - Je plaatst bestellingen bij de leverancier en volgt de levering op - Je regelt het transp...
                        full job description
                        Actief Interim Geraardsbergen - 9500, Geraardsbergen(10 days ago)
                        Functieomschrijving Voor een bedrijf in Geraardsbergen zijn wij op zoek naar een administratieve kracht. Jouw taken zouden de volgende zijn: Ingeven van bestellingen Opmaken van vervoersdocumenten Telefonische bestellingen opnemen Later komt hier het opmaken van transport en productieplanning bij. Je moet de planning bij een dringende bestelling soms bijsturen en de arbeiders hiervan op de hoogte ...
                        full job description
                        Actief Interim Geraardsbergen - 9500, Geraardsbergen(12 days ago)
                        Functieomschrijving Je staat in voor de organisatie van de transportactiviteiten. Hier zal je ervoor zorgen dat de vrachten correct en tijdig geladen worden. Als de nood hoog is, help je mee met het laden (met de rolbrug). Daarenboven verzorg je ook administratieve taken: gegevens encoderen, lijsten bijhouden,. Functie-eisen Je bent in het bezit van een A2 diploma of je bent gelijkwaardig door erv...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(3 days ago)
                        Functieomschrijving Voor onze klant, een drankencentrale met diverse filialen, zijn we op zoek naar een polyvalent medewerker die kan werken in de verschillende winkels. Je zal afwisselend tewerkgesteld worden in de filialen van Aalst, Ninove en Geraardsbergen. Een groot gedeelte van de tijd zal je instaan voor het wegzetten van de bestellingen met een heftruck of transpallet. Daarnaast zal je ook...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(5 days ago)
                        Functieomschrijving Onze klant in regio Aalst zoekt een dossierbeheerder om het boekhoudteam te versterken. U verwerkt en analyseert de boekhouding van A tot Z. U staat in voor de voorbereiding / opmaak van de jaarrekening. U bereidt de fiscale verplichtingen en de diverse rapportingen voor. Daarnaast hebben de btw-aangifte en de afsluitingen geen geheimen meer voor jou. Functie-eisen Bachelor Acc...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(5 days ago)
                        Functieomschrijving Als Interieurarchitect ben jij het gezicht van de afdeling interieur binnen jouw vestiging. Je staat garant voor een inspirerende winkelbeleving en draagt klantenservice steeds hoog in het vaandel. Je ontvangt klanten in de showroom of gaat langs bij hen thuis, je geeft advies op maat en helpt hen in hun zoektocht naar het juiste interieur. Je staat de klant bij, maakt plannen ...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(10 days ago)
                        Functieomschrijving Voor onze klant, een groot voedingsbedrijf in de regio van Aalst, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. · Onderhouden en verstevigen van de bestaande klantenrelatie. Opvolgen van de bestellingen in SAP zodat het order op tijd geleverd wordt (orderontvangst, controle, ingave, wijzigingen opvolgen, stockcontrole, stockopvolging in cockpit, orderbevestiging, beheer...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(11 days ago)
                        Functieomschrijving Voor onze klant, een groot voedingsbedrijf in de regio van Aalst, zijn we op zoek naar een polyvalent bediende. Je verzorgt de order flow, gaande van binnenkomende bestellingen tot facturatie voor de toegewezen regio’s/landen, waarbij een nauwe samenwerking met andere departementen binnen vereist is, alsook met klanten rechtstreeks of met de verkoopskantoren. Verantwoordelijkhe...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(11 days ago)
                        Functieomschrijving Je wordt tewerkgesteld als polyvalent aankoopbediende. Functie-eisen Je beschikt over een relevante aankoopervaring, bij voorkeur in een technische omgeving Opleiding : Master of Bachelor, bij voorkeur in een technische richting elektromechanica, elektriciteit of elektronica. Beschikt over goede communicatieve en commerciële vaardigheden, als onderhandelaar en als gesprekpartne...
                        full job description
                        Actief Interim Aalst - 9300, Aalst(12 days ago)
                        Functieomschrijving Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van allerhande administratieve taken: beheer e-mailverkeer, faxen, post, klassement,… Je behandelt en verwerkt bestellingen/facturen Je beheert klantendossiers Je controleert werkorders voorafgaand aan de facturatie Je beheert de externe en interne facturatie en behandelt claims Contacten met verzekeringsmaatschappen en schade experts...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(16 hours ago)
                        Functieomschrijving Voor onze klant te Zellik zijn wij op zoek naar een Milieudeskundige. Je werkt mee aan het realiseren van projecten en opdrachten inzake: omgevingsvergunningen, interne milieuzorg, rationeel energiegebruik, reductie van bestrijdingsmiddelen, duurzaam watergebruik, beperking van milieuhinder, … Je staat mee in voor de dienstverlening aan lokale besturen op het vlak van leefmilie...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(3 days ago)
                        Functieomschrijving Voor onze klant in regio Asse zijn we op zoek naar een Quality Coördinator. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de dienst na-verkoop. Jouw takenpakket zal bestaan uit: Opvolging van leveringen Opvolging dossiers Opstart communicatie met onze klanten Opstart communicatie met leveranciers voor het bekomen van oplossingen Functie-eisen Je hebt een relevante ervarin...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(4 days ago)
                        Functieomschrijving Voor een bedrijf in de regio van Asse zijn we momenteel op zoek naar een Fulfillment Assistant voor een tijdelijke functie van 7 maanden. Je voornaamste taken zijn: • in-en uitpakken van Digipasses / verhandelen van kartons ( +/- 14 kg) • Printen brieven en adreslabels • Digipassen in envelopen steken • Bundelen van envelopen per x-aantal Functie-eisen Je hebt een eerste logist...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(4 days ago)
                        Functieomschrijving Voor een bedrijf in de regio van Wemmel zijn we momenteel op zoek naar een Account Manger. Als Account manager ben je vertrouwd met de variëteit aan doelgroepen binnen de B2B omgeving, gaande van KMO’s tot multinationals en overheidsinstanties. Je communicatievaardigheden zorgen er voor dat je je makkelijk aanpast aan de diverse gesprekspartners. Advies geven, oplossingen verko...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(5 days ago)
                        Functieomschrijving Het takenpakket van de Transport Assistant bestaat vooral uit administratie met betrekking tot transport registratie van inkomende transport facturen opvolgen en klasseren van export customs document behandelen van shipments, verzending RMA’s, updaten van gegevens in ERP-systeem, algemene administratie en communicatie met betrekking tot transport,. Functie-eisen We zoeken kandi...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(5 days ago)
                        Functieomschrijving Je voornaamste taken zijn: All round administratie Facturen nakijken en inboeken Procenten berekenen op facturen Functie-eisen Je hebt een goede kennis van het Nederlands Je bent cijfermatig Je hebt al een eerste werkervaring in administratie Zeer accuraat Zelfstandig werken Snel Arbeidsvoorwaarden Een afwisselende job binnen een jong en dynamisch bedrijf Bezoek www.actief.be v...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(5 days ago)
                        Functieomschrijving Voor een bedrijf in de regio van Asse zijn we momenteel op zoek naar een logistiek manager. Als logistiek manager weet jij van aanpakken. Je bent geen bedien die vanachter zijn bureau alle zaken regelt, maar begeeft je ook op de werkvloer om je van de situatie te vergewissen en hierop je aanpak te baseren. In beginfase ben je op de site wanneer de vrachtwagens vertrekken, rond ...
                        full job description
                        Actief Interim Asse - 1730, Asse(11 days ago)
                        Functieomschrijving voertuigdocumenten opstellen, zowel vrachtwagens, trekkers, bestelwagens als bussen aangifte bij douane opvolging in Saman, SAP opstellen attesten algemene correspondentie & klassement Functie-eisen je hebt een goede kennis van MS Office kennis SAP is een pluspunt je bent zelfstandig & stipt je bent administratief sterk je bent commercieel ingesteld Arbeidsvoorwaarden Vaste aan...
                        full job description
                        Profile Group - 1700, Dilbeek(7 days ago)
                        Bachelor of gelijkwaardig door ervaring Relevante ervaring is een plus maar niet noodzakelijk Zelfstandig kunnen werken Analytisch denken Administratieve aanleg, met zin voor detail en nauwkeurigh....
                        full job description
                        Actief Interim Geraardsbergen - 9660, Brakel(10 days ago)
                        Functieomschrijving Onze klant is op zoek naar een administratieve kracht voor de personeelsdienst met héél goede kennis van Protime. jij zal namelijk instaan voor de manuele verwerking van de uren van de arbeiders. Daarnaast sta je in voor allerhande andere administratieve taken. Functie-eisen - Je hebt héél goede kennis van Protime - Je bent nauwkeurig en communicatief sterk. - Je werkt deeltijd...
                        full job description
                        Tempo-Team - Sint-Agatha-Berchem(3 days ago)
                        Werken bij een toonaangevende organisatie met een #spreadthered spirit, dat is mogelijk bij Tempo-Team. Werk je graag samen in een commerciële maar warme familiale werksfeer? Dan is de job als Sales Support Medewerker bij Tempo-Team iets voor jou! Jobomschrijving Als Sales Support medewerker voer je een ondersteunende functie uit voor het sales management en de directors of operations bij Tempo Te...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Anderlecht(7 days ago)
                        The main focus of the role is to assist the Purchasing Manager and to support the Purchasing team in the activities needed to develop and grow business. Client Details Our client is a world leader in the distribution of chemistry and related products and services. Description Produce & distribute a set of specific reports Drive appropriate action plans on topics as supplier agreements/quotations/s...
                        full job description
                        Actief Interim Dendermonde - 9280, Lebbeke(3 days ago)
                        Functieomschrijving Naast het beantwoorden van de telefoon (receptie) en het ontvangen van bezoekers, is je voornaamste taak de administratieve ondersteuning van de Sales & marketingafdeling. Dit is een zeer brede functie, waarbij je o.a. maandelijkse omzetcijfers naar de klanten communiceert, jaarafrekeningen van klanten opstelt, promoties en condities intern mee opvolgt, de kwantitatieve opvolgi...
                        full job description
                        Actief Interim Wetteren - 9230, Wetteren(6 hours ago)
                        Functieomschrijving -Je neemt de lastenboeken door en maakt een checklist op voor de administratieve voorbereiding van het in te dienen aanbestedingsdossier. -Je bereidt de offertes en aanbestedingsdossiers administratief voor (titel- en tabbladen opmaken, meetstaten ingeven en controleren, formulieren en nota's voorbereiden,.). -Je werkt nauw samen met verschillende interne diensten voor het verz...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 30 results | next >>
                        Get Results only for: Administrative/ClericalNinove