Selections
          • Remove Selection Office Manager
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Category
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company

                        Office Manager jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 279 results | next >>
                        Le Grand & Associates - 3500, Hasselt(7 hours ago)
                        Wil jij terechtkomen in een stimulerende omgeving? Een werkplek waar jouw initiatief en ambitie beloond worden? Een plek waar jouw mening echt telt? Lees zeker verder! Om de sterke groei van dit consultancybureau te kunnen beantwoorden met dezelfde kwaliteit, gaan wij voor deze topwerkgever op zoek naar een ervaren jurist in het vennootschapsrecht. We kijken uit naar iemand die klaar is voor de vo...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 2550, Kontich(10 hours ago)
                        Als Office Manager in dit professioneel Accountancy Kantoor ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor en ondersteun je het team! Bedrijfsomschrijving Onze klant heeft meer dan 50 jaar ervaring in de wereld van de financiële dienstverlening voor ondernemers en KMO's. Ze werken met een team van 15 professionals en bieden financieel advies en accountancy op maat aan. Ze zijn g...
                        full job description
                        EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(23 hours ago)
                        Our client is an international lobbying firm located in Brussels (easy access!). They are currently looking for a Part-Time Office Manager to reinforce their team. Job description: Ensuring the smooth running of the office Providing administrative support to the Director Handling mail, phone calls and emails Agenda management Arranging travels and handling expense notes Organizing and following up...
                        full job description
                        LEM INTERIM SA - 6900, Marche en Famenne(1 day ago)
                        LEM Interim recherche afin d'agrandir son réseau d'agences, un office manager pour la région de Namur. En tant qu'office manager: -Vous possédez un bac + 3 en RH, relations publiques, marketing, . -Vous possédez une expérience professionnelle réussie dans le domaine de l'intérim. -Vous êtes capable de manager une équipe. -Vous établissez votre plan de prospection ainsi que vos objectifs commerciau...
                        full job description
                        EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(1 day ago)
                        OFFICE MANAGER/ASSISTANT M/V Voor een van onze klanten zijn we dringend op zoek naar een gedreven Office Manager. FUNCTIE: - Ondersteuning van dagelijkse activiteiten - Het aanspreekpunt zijn naar klanten toe - Beheer van de planning - Bijhouden van de algemene administratie - Bijhouden van facturatie en boekhouding - Contact met het sociaal secretariaat en behandelen van de payroll - Verzorgen en...
                        full job description
                        Recrewtment - Antwerpen(1 day ago)
                        Voor onze klant, gelegen te Antwerpen, zijn we op zoek naar een Management Assistant / Office Manager. Wat ga je precies doen? Je staat in voor het agenda-, telefoon- en e-mailbeheer van de algemene directeur en de financiële directeur. Je volgt actiepunten en deadlines op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe medewerkers. Je zorgt voor het aanvullen van de filing en de databas...
                        full job description
                        Recrewtment - Antwerpen(1 day ago)
                        Voor onze klant, een groothandel in schoolartikelen en speelgoed gericht op retail gelegen te Schoten, zijn wij op zoek naar een ondernemende Office Manager. Wat ga je precies doen? Je biedt algemene administratieve ondersteuning en bent verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor. Je werkt mee aan nieuwe opportuniteiten bij klanten binnen de gestelde doelgroep. Je werkt met inzicht en ...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 2160, Wommelgem(1 day ago)
                        Als Office Manager draag je eindverantwoordelijkheid voor alle samenwerkingsverbanden m.b.t. het wagenpark, het economaat, de telefonie, het gebouw en de verzekeringen. Bedrijfsomschrijving Onze klant biedt innovatieve en duurzame oplossingen binnen de HVAC sector en is actief op zoek naar een Administratief Medewerker met een goede talenkennis. Het kantoor bevindt zich in de regio Wommelgem en is...
                        full job description
                        Austin Bright - 1090, Jette(3 days ago)
                        This fiduciary is located in the Northern periphery of Brussels at a stone's throw from the Ring. With a very strong growth in the recent years, the fiduciary currently has a staff of 20 people dedicated to accountancy and tax consultancy. They are currently searching for an accounting manager in order to supervise a part of their team and to liaise with the partners. The position is crucial: this...
                        full job description
                        Carrefour Belgique - 2300, Turnhout(4 days ago)
                        Carrefour Belgium Functieomschrijving: Als Assistent Manager Back Office draag je bij aan de vlotte doorstroom van de goederen en dit vanaf de aankomst van het product in de reserve tot en met de plaatsing van het product in het winkelrek. Je werkt nauw samen met je collega's uit de winkel en baseert je bij de planning van je werk op de bevoorradingsbehoeften van de verschillende afdelingen. Daarn...
                        full job description
                        Carrefour Belgique - 2300, Turnhout(4 days ago)
                        Carrefour Belgique Description du poste : L'assistant Back Office gère le flux marchandise de la réserve vers la surface de vente en répondant aux besoins d'approvisionnement des différents rayons et en respectant les procédures réception déterminée par la BU . Il veille à la gestion des stocks. Il veille à un affichage correcte et conforme aux règles de l'entreprise. Il travaille sous la responsa...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1640(4 days ago)
                        Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het soepel reilen en zeilen van het kantoor,je werkt daarnaast voor de oprichter van het bedrijf en helpt hem zijn agenda te beheren. Bedrijfsomschrijving De klant is gespecialiseerd in de aankoop, renovatie en verhuur van onroerend goed in Brussel. Het bedrijf is vrij stabiel en werd minder dan 10 jaar geleden opgericht. Omschrijving Hoofdtaken: Ink...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1000, Brussel(4 days ago)
                        The Office Coordinator is a key role responsible for the efficient running of a professional services office and management of the office's operational teams including Management Assistants and Business Services staff (Reception, Facility, Logistics). Bedrijfsomschrijving My best client is looking for a high level Office Manager. The company is located in Brussels and easily accessible by public t...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 9100, Sint-Niklaas(5 days ago)
                        Ben jij op zoek naar een fulltime Office Management functie met doorgroeimogelijkheden? Hou jij van een veelzijdig takenpakket waar jij je talen optimaal kan gebruiken? Solliciteer dan hier! Bedrijfsomschrijving Onze klant, een belangrijke speler in de FMCG sector, is actief op zoek naar een junior office manager om het team te versterken. Het gaat om een veelzijdige functie, waar 'being hands on'...
                        full job description
                        Actief Interim Halle - 1040, Etterbeek(7 days ago)
                        Functieomschrijving Your tasks will include: Secretarial support for 1 Managing Director & some Office Management Tasks Appointments with customers in office / outside office Diary Management Organising conference calls Organising lunch in Office / Restaurants Inscriptions for conferences and off-site events Booking train / flight tickets Hotel bookings Filling of documents (on server / archive) o...
                        full job description
                        PROFILE GROUP - BRUSSELS(8 days ago)
                        Je behaalde minstens een bachelorsdiploma management/handelswetenschappen (of elijkwaardig) en deed een eerste ervaring op in projectmanagement. Als eerste contactpunt voor de patiënten heb je een ....
                        full job description
                        Eurofins Genomics GmbH - Home office(8 days ago)
                        Eurofins Scientific is an inter­national life sciences company, which provides a unique range of analytical testing services to clients across multiple industries. The Group believes it is the world leader in food, environment, pharma­ceutical and cosmetics products testing and in agro­science CRO services. It is also one of the global indepen­dent market leaders in certain testing and laboratory ...
                        full job description
                        BDO Luxembourg - L-2350, Luxembourg(11 days ago)
                        BDO, 5ème réseau mondial d'audit et de conseil, est présent dans 162 pays et regroupe plus de 80 000 professionnels. Au Luxembourg, plus de 500 experts accompagnent au quotidien nos clients à travers le monde en leur offrant des services et conseils de qualité en audit, expertise-comptable, fiscalité, secrétariat social, ingénierie financière et informatique. Pour le compte d’un de nos clients, ac...
                        full job description
                        Your Protein SPRL - Bruxelles(11 days ago)
                        Pour une PME active dans le secteur immobilier et située à Uccle, nous sommes à la recherche d’un(e) office manager/management assistant qui sera en charge du bon fonctionnement du bureau. En tant que management assistant d’un des associés, vous êtes responsable : - De la gestion du courrier, des appels téléphoniques, des agendas - De l’accueil des visiteurs - De l’assistance à la gestion des doss...
                        full job description
                        Recrewtment - Antwerpen(11 days ago)
                        Voor onze klant, een groothandel in schoolartikelen en speelgoed gericht op retail gelegen te Schoten, zijn wij op zoek naar een ondernemende Office Manager. Wat ga je precies doen? Je biedt algemene administratieve ondersteuning en bent verantwoordelijk voor de goede werking van het kantoor. Je werkt mee aan nieuwe opportuniteiten bij klanten binnen de gestelde doelgroep. Je werkt met inzicht en ...
                        full job description
                        Your Protein SPRL - 1150, Bruxelles(12 days ago)
                        Pour une fiduciaire comptable et fiscale située dans le centre de Bruxelles, nous sommes à la recherche d’un(e) office manager. En tant qu’office manager, vous êtes responsable du bon fonctionnement, de la coordination et de la supervision du bureau et vos tâches sont les suivantes : - La gestion administrative du personnel : suivi des contrats, préparation pour les entrées en service et accueil d...
                        full job description
                        Tempo-Team Brussel - 2800, Mechelen(12 days ago)
                        Voor een elektro groothandel in de regio van Mechelen zijn we dringend op zoek naar adminstratieve duizendpoot die graag de zaken helpt vooruit gaan. Men is druk bezig met mooie opdrachten en daarom zijn we haastig op zoek naar een gedreven 'office manager' die fungeert als rechterhand en vertrouwenspersoon van de CEO. Idealiter zorg jij ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden op rolletjes lopen. C...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Brussels(13 days ago)
                        Reporting to the General Delegate, the Office Manager responsibilities include scheduling meetings and appointments, making office supplies arrangements, greeting visitors and providing general administrative support to our employees (approx. 18). Client Details My client, rapidly evolving and dynamic organisation in Brussels, is the global industry association for transport, driving the sustainab...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Brussels(13 days ago)
                        Are you looking for your next professional challenge as a Paralegal Assistant/Office Manager? Do you already have a high level of experience in this field? You speak perfectly Dutch and have a good knowledge of French and English? Apply here! Client Details Our client, a Financial Service active in Brussels, is currently looking for a Senior Paralegal Assistant to strengthen its team. Description ...
                        full job description
                        Treenity Solutions - 1070, Brussels(3 days ago)
                        RH Manager Localisation Bruxelles Treenity Solutions est une société de services informatique spécialisée dans l’ingénierie logicielle (analyse, développement, gestion de projet et architecture), le conseil technologique et l’intégration de solutions aux projets techniques de ses clients. Nos clients sont de grandes entreprises nationales et internationales dans tous les secteurs d’activité (Secte...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 279 results | next >>