Selections
          • Remove Selection Office Manager
                        Narrow Your Search
                        Posting Date
                        Industry
                        Category
                        Career Level
                        Education Level
                        Years of Experience
                        Job Type
                        Company

                        Office Manager jobs

                        << previous | Displaying 1-25 of 217 results | next >>
                        Page Personnel Belgium - Brussels(2 hours ago)
                        Reporting to the General Delegate, the Office Manager responsibilities include scheduling meetings and appointments, making office supplies arrangements, greeting visitors and providing general administrative support to our employees (approx. 18). Client Details My client, rapidly evolving and dynamic organisation in Brussels, is the global industry association for transport, driving the sustainab...
                        full job description
                        EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(2 hours ago)
                        Our client is an international company located in Brussels. They are currently looking for a part-time Office Manager (3/5th). You responsibilities will include: Supporting the management team in overall real estate strategy and acting as point-of-contact for the landlord and other tenants of the building Overseeing and agreeing contracts and providers for services including security, cleaning, re...
                        full job description
                        Parking.brussels - 1000, Brussels(1 day ago)
                        FORMATION Vous êtes titulaire d’un Bachelier (enseignement universitaire de type court) COMPETENCES COMPORTEMENTALES: Innover ; Gérer l’équipe centrale ; Travailler en équipe ; Développer d....
                        full job description
                        Actief Interim Vilvoorde - 1000, Brussel(1 day ago)
                        Description de fonction Opmaken en registreren van verhuurdossiers Verhuurpanden publiceren op de website en publiciteitskanalen Afspraken plannen Betalingen van huurders opvolgen Huurders en verhuurders te woord staan in geval van vragen Exigences de la fonction Talenkennis: Frans/Engels PC-kennis: MS-Office Ervaring is een plus. Conditions de travail Voltijdse opdracht, optie vast. Competitief s...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 2550, Kontich(2 days ago)
                        Als Part-time Junior Office Manager neem jij het reilen en zeilen van dit modern boekhoudkantoor onder je hoede! Je hebt een mooie work-life balance en werkt in Kontich. Bedrijfsomschrijving Onze klant heeft meer dan 50 jaar ervaring in de wereld van de financiële dienstverlening voor ondernemers en KMO's. Ze werken met een team van 15 professionals en bieden financieel advies en accountancy op ma...
                        full job description
                        Profile Group - 1080, BRUXELLES(2 days ago)
                        En tant que Comptable / Office Manager, vous avez les compétences suivantes : Formation universitaire ou graduat en comptabilité; Expérience de min 3 ans dans une fonction similaire;Bilingue F/E, ....
                        full job description
                        Actief Interim Dendermonde - 1730, Asse(3 days ago)
                        Functieomschrijving In de moderne en gezellige nieuwe kantoren van onze klant is het team op zoek naar een nieuwe collega om de rol van office manager vorm te geven en de co-working space mee op de kaart te zetten. De ideale kandidaat combineert passie, talent en ondernemerschap en dat primeert voor ons op opleiding. Jouw verantwoordelijkheid 1. Het van A tot Z beheren van de mobile office gaande ...
                        full job description
                        Actief Interim Schoten - 2100, Antwerpen(5 days ago)
                        Functieomschrijving Ben jij gepassioneerd door zowel boekhouden als human resources? Dan is deze job als Office Manager iets voor jou! In je functie heb je twee verantwoordelijkheden: Personeelsdienst en Boekhouden Je bent verantwoordelijk voor de aanwerving van nieuwe mensen. Je brengt samen met het sociaal secretariaat hun dossiers in orde. Je zal dus ook sociale documenten invullen en werken me...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - Bruxelles(7 days ago)
                        Vous rapportez directement au CFO et travaillez en collaboration étroite avec l'équipe support. Vous êtes la plaque tournante administrative du bureau. Informations sur l'entreprise Notre client est situé à Bruxelles. En pleine expansion, ils cherchent à agrandir leur équipe support. Vous serez la plaque tournante administrative du bureau. Missions En tant qu'Office Manager, vos tâches sont les su...
                        full job description
                        Page Personnel Belgium - 1060, Bruxelles(7 days ago)
                        We are looking for a Part-Time Office Manager (3 days/week OR every mornings/afternoons) Informations sur l'entreprise International company based in the centrum of Brussels, Multi-cultural environment, demanding and dynamic atmosphere, Missions Supporting the management team in overall real estate strategy and acting as point-of-contact for the landlord and other tenants of the building Overseein...
                        full job description
                        Hays Brussel - Brussels(9 days ago)
                        Fluent in Dutch, French and English 3-5 years experience in Key Account Management Experience with distributors and tenders For his client, an international company based in Brussels, leader in the sector of premium office furniture, Hays is looking for a Key Account Manager to develop and maintain client relationships in Belgium. As a key Account Manager, you'll be in charge of direct and indirec...
                        full job description
                        GROUPE ADEQUAT SAS - 1080, Bruxelles(2 days ago)
                        Décroche le job Adéquat ! Adéquat t'accompagne dans ta recherche d'emploi (intérim, CDD, CDI) et te propose + de 5000 jobs dans tous les secteurs d'activité : Industrie, Logistique, Transport, Bâtiment Travaux Public, Tertiaire… Adéquat c'est + de 260 agences en France, en Belgique et une identité forte : simplicité et proximité. Vous assurez la gestion journalière de la comptabilité de l'entrepri...
                        full job description
                        SOPRA STERIA BENELUX S.A. - Bruxelles(2 hours ago)
                        Project Manager Officer (F/M) Sopra Steria Group, a major player in consulting, technology services and software publishing in Europe, assists its clients in the successful transformation of their business and information systems. By combining value and innovation in the solutions proposed, and delivering utmost quality and performance in the services provided, Sopra Steria Group positioned itself...
                        full job description
                        LGA IT - 9000, Gent(1 day ago)
                        Voor een klant gelegen te regio Gent, ben ik dringend op zoek naar een allround ICT’er die een affiniteit heeft met boekhoudsystemen! Deze speler is kent zijn vaste waarde in de sector en is reeds uitgegroeid tot een volwaardige speler in de boekhouding. Door het grote succes van de afgelopen jaren hebben ze reeds meerdere kantoren opgestart in verschillende grootsteden als Brussel, Antwerpen en G...
                        full job description
                        Austin Bright - 1830, Diegem(1 day ago)
                        For their office located in Diegem, this company is currently looking for a VAT manage with at least 4 years of experience in indirect tax. Thanks to its flat hierarchy structure, your career path is attractive: you can quickly grow to a position of general manager and later to the executive level. You will be in charge of a small team dedicated to VAT in an international context : most clients ar...
                        full job description
                        Actief Interim Charleroi - 6000, Charleroi(1 day ago)
                        Description de fonction Pour la Sambrienne, Dans le cadre de votre fonction de manager Contrôle Bâtiments, vous assistez la direction immobilière dans la mise en place de contrôles périodiques prévus par différentes législations touchant les thématiques de l’hébergement des personnes afin de garantir la conformité des obligations réglementaires dans les bâtiments. Vous remplirez les missions suiva...
                        full job description
                        Configure Recruitment - 1200, Bruxelles(1 day ago)
                        Based in the center of Brussels, our client is a telecom and ICT services provider for the Region of Brussels. As a result of a private-public partnership (PPP) between the Brussels Region and Orange, they develops, delivers and manages services and regional projects for all its customers among whom: Brussels’s municipalities, hospitals as well as police and emergency services, Actiris, STIB, Brux...
                        full job description
                        SOPRA STERIA BENELUX S.A. - 1050, Ixelles(1 day ago)
                        Technical Application Manager InformaticaPowercenter SopraSteria Group, a major player in consulting, technology services and software publishing in Europe, assists its clients in the successful transformation of their business and information systems. By combining value and innovation in the solutions proposed, and delivering utmost quality and performance in the services provided, SopraSteria Gr...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Bruges(1 day ago)
                        R&D Manager Production & Packaging of choclates. Client Details Our client is a strong food multinational, active in 60 countries all over the world. Description Defines the strategic lines of product innovation in the category. Develops new products in the right time and form improving the competitive advantages. Guarantees and coordinates new product launching process. Leads and prioritises prod...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Puurs(1 day ago)
                        In deze functie zal je verantwoordelijk zijn voor het opstellen en realiseren van het OOH verkoopsplan bij de toegewezen Key Accounts. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een zeer bekend bedrijf binnen de FMCG food en hebben een aantal sterke merken in hun portfolio. Omschrijving In deze functie als Key Account Manager OOH zal je verantwoordelijk zijn voor het opstellen en realiseren van het OOH ve...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Brussels(1 day ago)
                        The client is looking for a Head of Regional Manager to join his team in Brussels. Client Details Established 10 years ago, the company is a fast-growing and very innovative food retail company. Developping different concepts, they have the passion and quality in the center of their values. Today, they are offering a nice and challenging work environment. Description The aim of the Head of Regiona...
                        full job description
                        CROWN HANDLING N.V. - 2550, Kontich(1 day ago)
                        Help jij ons bedrijf meetillen naar een hoger niveau? Ben jij iemand die gedreven en mensgericht is met een sterk analytisch vermogen, technisch inzicht en visie die mee wil streven naar het uitbouwen van ons service beleid in België? Dan heb je wellicht interesse in de positie: Service Manager (m/v) Hoe ziet jouw dag bij Crown eruit? Jij zorgt voor het aansturen van het hele service team en de op...
                        full job description
                        CROWN HANDLING N.V. - 2550, Kontich(1 day ago)
                        Help jij ons bedrijf meetillen naar een hoger niveau? Ben jij iemand die gedreven en mensgericht is met een sterk analytisch vermogen, technisch inzicht en visie die mee wil streven naar het uitbouwen van ons service beleid in België? Dan heb je wellicht interesse in de positie: Service Manager (m/v) Hoe ziet jouw dag bij Crown eruit? Jij zorgt voor het aansturen van het hele service team en de op...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - Brussels(1 day ago)
                        Progress your career as an IT Project Manager in a company generating more than 3.9 billion € on a yearly basis. Our client is active worldwide and creating this brand new role for his Brussels office. Client Details Our customer is a key player in the laboratory services across the globe. Its staff has more than 35000 emplyees working worldwide. In order to support its fast and sustainable growth...
                        full job description
                        Michael Page Belgium - 1000, Brussels(1 day ago)
                        Communication & Marketing Manager role Major Healthcare NGO - Non profit Organization - active all over the world Client Details Our client is a well known not-for-profit organization active within the Healthcare industry. They are building capacity with healthcare professionals via granting programs, education and research. By connecting communities, we develop a stronger understanding of how to ...
                        full job description
                        << previous | Displaying 1-25 of 217 results | next >>