Secretary jobs

<< previous | Displaying 1-19 of 19 results | next >>
EXCEL CAREERS/ EXCEL INTERIM S.A. - 1210, Sint-Joost-ten-Node(4 days ago)
Onze klant is een internationaal bedrijfgevestigd in Brussel. Ze zijn momenteel op zoek naar een Legal Secretary. Functiebeschrijving: Beantwoorden van telefoons en correspondentie Organiseren van vergaderingen Agendabeheer Input timesheets Lay-out van documenten aanpassen Opstellen van PowerPointpresentaties Kopiëren, Archiveren en klasseren En meer! Profiel: U bent drietalig Nederlands, Engels e...
full job description
Page Personnel Belgium - 1050, Brussels(10 days ago)
For my legal client I'm actively looking for an German and English speaking Secretary (m/f) for 2 Partners coming from Germany within the Life Sciences practices. Client Details My client is an international law firm located in the center of Brussels with more than 60 people at the Brussels office. Description As an German and English speaking Secretary (m/f), please fin below your main tasks : Se...
full job description
Secretary Plus - 3000, Leuven(2 days ago)
Heeft een bedrijf nood aan sterke professionals die mee hun schouders zetten onder een boeiend en uitdagend hr-project? Dan schieten wij in actie. Want wij doen echt alles om onze klanten én projectmedewerkers gelukkig te maken. Of toch buitengewoon veel! Challenge accepted? Jouw uitdaging Je zorgt voor een continue instroom van projectmedewerkers. Sterker nog: jij gaat voor talent, experten binne...
full job description
Secretary Plus International Talents - 1140, Evere(10 days ago)
Function description: The role of Customer Service Representative provides enhanced customer service ensuring that customer needs are fully met on time and in full; You will be the focal point for Customers placing orders, booking the transport, understanding customer’s needs and handling orders in an accurate and timely manner to ensure their needs are met on time and in full, Order to Cash proce...
full job description
Secretary Plus - 1800, Vilvoorde(2 days ago)
Als Project Consultant werk je steeds voor een aantal maanden bij één van onze klanten als administratieve ondersteuning. Jouw doelstelling? Een tevreden klant, een leerrijk project en een vergroting van je netwerk. Je kan terechtkomen in een kleine bedrijfsstructuur maar je zal ook het reilen en zeilen van grote multinationals leren kennen, en dit in uiteenlopende sectoren en departementen. Is ee...
full job description
Secretary Plus - 1800, Vilvoorde(2 days ago)
Voor één van onze klanten zoeken we een Management Assistant werkzaam in Vilvoorde. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: - Je geeft administratieve en organisatorische ondersteuning aan een 5-tal managers; - Je staat in voor het agendabeheer van deze managers; - Je gaat daarnaast ook verantwoordelijk zijn voor de administratieve ondersteuning van 2 teams (reizen boeken, seminaries, teammeetin...
full job description
Secretary Plus - Vilvoorde(2 days ago)
Voor één van onze klanten zoeken we een Consumer Care Medewerker (m/v) werkzaam ten noorden van Brussel met volgend takenpakket: Consumenten te woord staan (vnl. via e-mail, soms via telefoon) Beheren van verschillende e-mail inboxes en telefoonlijnen Vragen beantwoorden over producten (samenstelling, gebruik, …) Advies geven over afslankmethodes (verschillen tussen methodes, luisterend oor bij mo...
full job description
Secretary Plus - 2600, Berchem(2 days ago)
JOBOMSCHRIJVING Functie: Office Assitant in Notariskantoor - Berchem (1307084) Taakomschrijving: Als Office Assistant / Administratief bediende sta je in voor de dagelijkse ondersteuning van de kantoormanager & notaris. U bent de stem & vertrouwenspersoon van de kantoormanager. * Je biedt administratieve ondersteuning aan de kantoormanager en op termijn ook aan de Notaris zelf. * je bent verantwoo...
full job description
Secretary Plus - 1800, Vilvoorde(2 days ago)
Voor één van onze klanten zoeken we een Medical Assistant werkzaam in Diegem. Hierbij een greep uit je takenpakket: Je werkt nauw samen met een andere collega om het medische team (medische adviseurs, etc.) te ondersteunen met administratieve taken zoals het organiseren van vergaderingen, het notuleren tijdens vergaderingen, het boeken van externe afspraken, het updaten van interne documenten in s...
full job description
Secretary Plus - 2600, Berchem(2 days ago)
JOBOMSCHRIJVING Functie: Management assistant (m/v) met pit - Edegem (1303674) Taakomschrijving: In deze gevarieerde en uitdagende functie zal je de directie ondersteunen, aangevuld met sales ondersteunende taken. Je krijgt veel zelfstandigheid en vrijheid in het uitvoeren van je job. Het takenpakket omvat meer concreet: • Je boekt reizen, vervoer en hotels. • Je bent personal assistant voor de di...
full job description
Secretary Plus - 2600, Berchem(2 days ago)
JOBOMSCHRIJVING Functie: Office Manager (m/v) in vastgoedsector regio Antwerpen (ref. 1297737) Taakomschrijving: Onze klant, een kleine maar innovatieve onderneming actief in de vastgoedsector, gaat op zoek naar een Office Manager. Je zal een gevarieerd takenpakket voor jouw rekening nemen, een mooie mix van administratie en contacten met klanten, partners & collega's. Ontdek alvast een greep uit ...
full job description
Mireille - Heusden-Zolder(4 days ago)
Bedrijfsinformatie Als groeiende onderneming levert Mireille nv een full service assortiment aan diensten en producten in een B2B-omgeving. Onze specialiteit ligt in het onderhoud en de verkoop van werkkledij, -schoenen, -handschoenen en de verhuur van schoonloopmatten. Wij leveren aan meer dan 9.000 klanten. Bij Mireille richten we ons op maatwerk waarbij kwaliteit, innovatie en klantgerichtheid ...
full job description
Charles Oakes & Co - Brussels(4 days ago)
An exciting opportunity is available in Brussels for a Business Analyst to join our team, providing services to the Information Technology unit of the Secretary General. This person will help to manage, develop and maintain the portfolio of about 20 systems in the domains of document management, legislative lifecycle, and policy and administrative support. Key systems are: Transparency Register, R...
full job description
Ingenico ePayments - 1200, Brussels(4 days ago)
Who we are Ingenico is a global leader in the fintech market, with more than three decades of experience. Its footprint gives scale to projects and talents. Innovation is part of our DNA and our diverse community of experts keeps anticipating the evolution of commerce worldwide. We are shaping the future of payments. In our Brussels’ office, there is no shortage of diversity, with over 20 national...
full job description
Company Confidential- 1831, Diegem(7 days ago)
The company Our Customer is a Belgian Actor in Digital Transformation, Application Development and Business Consulting Services. Due to a successful growth the last few years we are currently hiring 2 Key Account Managers to take ownership and further develop Customers with the Insurance and Financial Services (social secretary, etc) segment The position Gain, Maintain and develop strong CxO level...
full job description
Secretary Plus - Berchem(8 days ago)
Taakomschrijving: * Je bent de vaste contactpersoon voor het bestaande cliënteel; * Je coördineert hun vragen en biedt first line support; * Je bent verantwoordelijk voor het volledige proces van a tot z; * Je maakt offertes op maat van de klant en volgt ook de facturatie op; * Je bent de schakel tussen de klant en de technische dienst; * Je filtert de verschillende technische vragen van de klant ...
full job description
Secretary Plus - 2600(8 days ago)
Taakomschrijving: Je komt terecht op de afdeling Applications. Als firstline ondersteun jij alle interne medewerkers met vragen over het gebruik van de bedrijfseigen software. Je krijgt ook vragen rond MS Office. Het is de bedoeling dat je per dag ongeveer een halve dag de helpdesk bemant en de andere helft van de dag bezig bent met andere taken zoals het voorbereiden van opleidingen, uitwerken va...
full job description
Secretary Plus - 2600(8 days ago)
Taakomschrijving: In deze gevarieerde en uitdagende functie zal je de directie ondersteunen, aangevuld met sales ondersteunende taken. Je krijgt veel zelfstandigheid en vrijheid in het uitvoeren van je job. Het takenpakket omvat meer concreet: • Je boekt reizen, vervoer en hotels. • Je bent personal assistant voor de directie (3 personen). • Ook voer je persoonlijke opdrachten uit voor de directie...
full job description
Page Personnel Belgium - 1050, Brussels(10 days ago)
As French and English legal Secretary, you will assist the Managing Partner and his team in their daily administrative tasks, being in contact with international clients Client Details In more than 65 years of practice, the firm has gained a national and international reputation for vigorous representation of clients before governmental agencies, successful advocacy in litigation and arbitration, ...
full job description
<< previous | Displaying 1-19 of 19 results | next >>